0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بهترین سرم های صورت برای افزودن به روتین مراقبت از پوست
بهترین سرم های صورت برای افزودن به روتین مراقبت از پوست
چه شما فقط در مراقبت از زیبایی مشغول هستید یا دوستی که برای مشاوره مراقبت از زیبایی به سراغتان می آید، حتما در مورد این ماده فوق العاده مفید - ویتامین C - شنیده اید.
پاسخ به این سوال که "آیا واقعا نیاز است که سرم صورت را به روتین آرایشی خود اضافه کنم؟" یک "بله" قاطع است. سرم‌های صورت به شما کمک می‌کنند وقتی از خواب بیدار می‌شوید با مبارزه با پیری و آسیب‌های محیطی ،بی‌نقص به نظر برسید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن پوستی نرم و جوان انجام دهید، استفاده از محصولاتی است که توانایی افزایش تولید کلاژن را دارند.
ما مطالعه را برای شما کامل کردیم زیرا متوجه شدیم که یک سرم برای همه مناسب نیست. سرم های برتر صورت بر اساس انتخاب شما برای بافت پوست و نگرانی های پوست در اینجا فهرست شده اند. این سرم ها روی انواع پوست، از جمله پوست خشک، چرب، آسیب دیده در برابر نور خورشید و خطوط ریز معجزه می کنند.
شش نوع مختلف سرم موجود که باید در روتین مراقبت از پوست شما گنجانده شود
1. سرم ضد پیری
اکثر مردم سرم های صورت را به دلیل خواص ضد پیری باورنکردنی آنها می شناسند. با کمک این سرم ها می توان شایع ترین علائم پیری را برطرف کرد و روند پیری را کاهش داد. آنها پوست را سفت و حجیم می کنند و در عین حال هرگونه چین و چروک، افتادگی یا خطوط ریز موجود را برطرف می کنند.
سرم های ضد پیری همچنین بر افزایش نوسازی سلولی، ترمیم سلولی و گردش سلولی بیشتر تاکید دارند. این امر به نوسازی پوست کمک می کند و به طور کلی ظاهر و بافت پوست را بهبود می بخشد. رتینول، یک مشتق از ویتامین A، یک ماده محبوب و شناخته شده برای خواص ضد پیری قوی است. گردش سلولی را تقویت می کند، تشکیل کلاژن و الاستین را تقویت می کند، از دست دادن کلاژن را متوقف می کند، پوست را سفت می کند و پوست را هیدراته یا پف می کند.
 سرم صورت ضد پیری ویتامین رتینول استلین ترکیبی از رتینول و روغن باکوچی را فراهم می کند که بافت پوست را اصلاح می کند، چین و چروک های ظریف مرتبط با افزایش سن و رنگدانه های ناشی از آفتاب را از بین می برد. این سرم رتینول جوان کننده یک اکسیر قوی برای افرادی است که به دنبال داشتن پوستی درخشان و براق هستند زیرا سلول های قدیمی را تغییر می دهد و تغییر رنگ را از بین می برد.
 2. سرم های روشن کننده پوست
یکی دیگر از جذابیت‌های مهم سرم‌های صورت، پتانسیل آن‌ها برای روشن کردن پوست کدر است. سرم‌های روشن‌کننده می‌توانند پوست شما را صاف کنند، پیری یا لکه‌های خورشیدی را از بین ببرند، رنگ پوست را یکدست کنند و هیپرپیگمانتاسیون را کاهش دهند. اکنون پوست شما درخشش سالم و درخشانی خواهد داشت.
این سرم های خاص ممکن است شامل آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C یا عصاره هایی مانند گریپ فروت، ریشه شیرین بیان و چای سبز باشد. اسید کوجیک، اسید فرولیک، پپتیدها، و بازتابنده‌های نور یا پخش‌کننده‌های نوری، مواد اضافی برای روشن‌کردن و روشن‌کردن هستند که فوراً درخشندگی بی‌عیب و نقصی به شما می‌دهند.
سرم یوجا نیاسین سام بای، شامل 82 درصد عصاره یوجا که در جزیره جونام پرورش یافته است. این محصول چند کاره با غلظت بالای عصاره یوجا، پوست را مرطوب نگه داشته و آن را تغذیه می‌کند. یوجا، مرکباتی است که برخلاف لیمو ترش، ویتامین C آن سه برابر بیشتر است. این میوه با تنها یک لیتر عصاره از فشرده سازی حدود 600 کیلوگرم میوه به دست می‌آید که این ویژگی آن را به محصولی کمیاب و ارزشمند تبدیل می‌کند. عصاره یوجا به طور ویژه در روشن کردن پوست اثرات بسیار قابل توجهی دارد.
این سرم نه تنها به عنوان محصول مرطوب‌کننده عالی عمل می‌کند بلکه با خاصیت‌های ضد چروک و ضد جوش خود، به حفظ جوانی پوست کمک می‌کند.
 3. سرم های مبارزه با آکنه
سرم هایی که با آکنه مبارزه می کنند می توانند راه حلی برای پایان دادن به آکنه های آزار دهنده باشند.
ما اغلب آکنه را با رویکردی واکنشی درمان می کنیم. در واقع، هدف این است که قبل از شروع بروز شکاف ها متوقف شود. سرم ها در موقعیت ایده آلی برای انجام آن قرار دارند.
مولکول‌های کوچکی که در فرمولاسیون آن‌ها استفاده می‌شود، آنها را قادر می‌سازد تا مواد فعال قوی را در اعماق پوست برسانند. از سوی دیگر، پاک‌کننده‌ها و کرم‌های صورت، بیشتر روی سطح پوست اثر می‌گذارند. حتی قبل از شروع، می توان از شیوع آکنه با سرم جلوگیری کرد. در حالی که به آرامی هرگونه تجمع سلول های مرده پوست را از بین می برند، می توانند به محو شدن اسکارهای آکنه نیز کمک کنند.
سرم‌هایی که برای درمان آکنه طراحی شده‌اند، پوست را سفت می‌کنند، منافذ را باز می‌کنند، اندازه آن‌ها را کاهش می‌دهند، چربی اضافی را جذب می‌کنند و هرگونه قرمزی یا تحریک را کاهش می‌دهند. اسید سالیسیلیک، اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی (AHA و BHA)، اسید گلیکولیک، اسید سیتریک، روی و عصاره‌های گیاهی مانند درخت چای، آویشن، خیار و چای سبز، همگی مواد موثری برای مبارزه با آکنه هستند.
اگر پوست شما مستعد آکنه است و یا به تازگی دچار آکنه شدید، بهتر است از ژل کرم آنتی آکنه آلوئه ورا دکترراشل استفاده کنید.این کرم نه تنها بر روی آکنه های فعال تاثیر می گذارد، بلکه به از بین بردن جای زخم ها و علائم ناشی از آنها نیز کمک می کند.این محصول کاملا ارگانیک است و مملو از خواص خوب گیاه آلوئه ورا باربادنسیس است که آن را به بهترین کرم رفع جای زخم موجود در مجموعه دکترراشل تبدیل کرده است.این کرم ضد آکنه یک فرمول مبتنی بر ژل است که احساس چسبندگی ایجاد نمی کند.مقدار کمی آن کافی است تا به طور یکنواخت در سراسر صورت و گردن شما پخش شود و همزمان پوست را مرطوب و آبرسانی کند
4. سرم های آبرسان
مرطوب‌کننده‌ها و لوسیون‌ها گاهی اوقات وقتی پوست شما خشک و کم آب است، کم می‌شوند. سرم‌های صورت می‌توانند در این مواقع مفید باشند، اما نباید به‌جای مرطوب‌کننده‌های روزانه‌تان استفاده شوند. آنها با همکاری یکدیگر خاصیت مرطوب کنندگی مرطوب کننده شما را تقویت می کنند. این سرم های مخصوص صورت با نفوذ عمیق به منافذ پوست، لایه بیشتری از رطوبت را به شما می بخشد.
استفاده از مرطوب کننده باید پس از استفاده از سرم شما انجام شود زیرا به مهر و موم شدن این اجزای سالم کمک می کند. به دنبال مواد مغذی مانند روغن آرگان، گلیسیرین، اسید هیالورونیک، آلوئه ورا، روغن گل رز، سرامید، گلاب، کلپ دریایی، جوجوبا و ویتامین E باشید تا به رفع تشنگی پوست کمک کنند.
سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس (30 میلی لیتر) یک سرم سبک وزن و بدون چربی است که حاوی 5 درصد هیازول PFو اسید هیالورونیک فوق العاده مرطوب کننده است. سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس باعث می شود پوست جوان تر و صاف تر به نظر برسد. برای انواع پوست مناسب است. خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، علائم قابل مشاهده پیری را کاهش می دهد. کاملا  تست شده است و ساخت انگلستان می باشد. تمام سرم های بالانس از نظر پوستی تست شده اند و به طور ماهرانه ای بدون پارابن، گلوتن یا رنگ فرموله شده اند . برای پوست حساس مناسب بوده  همراه با ترکیبات فعال قدرتمند Balance Active Formula، پس از استفاده پوست شما سالم تر، شفاف تر و سفت تر به نظر می رسد. سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس به عنوان یک پادزهر برای پوست های کدر، خشک و چروک است. با استفاده از این سرم زیبایی و جوانی را به پوست خود بر می گردانید
 5. سرم های لایه بردار
از آنجایی که لایه برداری فواید زیادی برای پوست دارد، جایگاه خاصی در رژیم مراقبت از پوست ما دارد. یک سرم لایه بردار باعث یکنواخت شدن رنگ پوست، کاهش خطوط و چین و چروک و درمان پرپیگمانتاسیون و تغییر رنگ ناشی از آسیب آفتاب و پیری می شود.
با افزایش سن، پوست ما کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند و در از بین بردن سلول های مرده پوست بسیار کمتر موثر است. تجمع سلول های مرده پوست باعث تجمع لایه ای می شود و در نتیجه پوست کدر، خشک و ترک خورده می شود. از آنجا که آنها به طور موثر جذب نمی شوند، بیشتر مستعد تحریک می شود، کمتر محافظت می شود و اثربخشی سایر محصولات آرایشی شما را کاهش می دهد. استفاده از سرم های لایه بردار روشی ساده است تا مطمئن شوید پوست شما سالم است و بهترین عملکرد را دارد.
آنها همچنین به تمیز کردن منافذ و پیشگیری از آکنه کمک می کنند. اسیدهای آلفا هیدروکسی مانند اسید گلیکولیک یا اسید لاکتیک، رتینول، آنزیم های عصاره گیاهان یا میوه ها و اسید سیتریک اجزای ضروری در سرم های لایه بردار صورت هستند.
سرم شب ضد لک ، جوانساز و لایه بردار پوست دکتر رناد با داشتن ویتامین های C و A روی نوسازی سلولی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها عمل می کند و در نتیجه باعث بازسازی  سلولهای مرده پوست می گردد.
 6. سرم های بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
سرم صورت به همان اندازه که با پیری مبارزه می کند، پوست را بهبود و جوان می کند. در اصل، سرم صورت می تواند دست زمان را به عقب برگرداند و جوانی درخشانی را که همه ما آرزوی آن را داریم بازگرداند.
شما آن پوست صاف و شبنم‌داری دارید که همه ما در نوجوانی و اوایل دهه ۲۰زندگی‌مان آن را بدیهی می‌دانستیم. با تمام آنچه که به طور روزانه تحمل می کند، سال به سال، چهره ما یک سرباز است. و با عبور از عناصر و گذر زمان، زخم‌های نبرد افتخارآمیزی ایجاد می‌کند.
حتی مقدار کمی قرار گرفتن منظم در معرض اشعه های مضر UV خورشید می تواند به پوست شما آسیب برساند. پوست ما در فصول مختلف، استفاده منظم و پاک کردن آرایش، و بدتر از آن خوابیدن در آن تحت فشار بیشتری قرار می گیرد.
همه اینها باعث می شود پوست ما چین و چروک، خطوط ریز، لکه های لکه دار، تغییر رنگ، اسکار آکنه و آسیب های ناشی از نور خورشید ایجاد کند. این زمانی است که از حمایت زیبایی برای پوست جذاب اما فرسوده خود استفاده می کنیم.
سرم صورت این قدرت را دارد که به راحتی پوست شما را بازسازی، ترمیم و از تمام خراشیدگی ها محافظت کند. سرم های صورت که ترمیم کننده و بازسازی کننده هستند، فرآیندهای ترمیم طبیعی پوست را تشویق می کنند تا پوست شما بتواند از درون به بیرون بازیابی شود.
سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس (30 میلی لیتر) یک سرم سبک وزن و بدون چربی است که حاوی 5 درصد هیازول PFو اسید هیالورونیک فوق العاده مرطوب کننده است. سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس باعث می شود پوست جوان تر و صاف تر به نظر برسد. برای انواع پوست مناسب است. خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، علائم قابل مشاهده پیری را کاهش می دهد. کاملا  تست شده است و ساخت انگلستان می باشد. تمام سرم های بالانس از نظر پوستی تست شده اند و به طور ماهرانه ای بدون پارابن، گلوتن یا رنگ فرموله شده اند . برای پوست حساس مناسب بوده  همراه با ترکیبات فعال قدرتمند Balance Active Formula، پس از استفاده پوست شما سالم تر، شفاف تر و سفت تر به نظر می رسد. سرم آبرسان هیالورونیک اسید بالانس به عنوان یک پادزهر برای پوست های کدر، خشک و چروک است. با استفاده از این سرم زیبایی و جوانی را به پوست خود بر می گردانید.