0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیترآبرسان ومرطوب کننده قوی

محصول کشور آمریکا  

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر از بین بردن خشکی و خستگی پوست دور چشم آبرسان و مرطوب کننده قوی سرشار از هیالورونیک اسید و گلیسرین آبرسانی عمیق سلول های پوست حفظ رطوبت پوست برای طولانی مدت بافت سبک و جذب سریع از بین بردن سیاهی و پف زیر چشم افزایش شادابی و شفافی پوست دور چشم حجم دهی به پوست اطراف چشم کاهش چین و چروک و خطوط اطراف چشم حجم 15 میلی لیتر کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost در حجمی معادل 15 میل تولید شده است. این کرم برای رفع خستگی دور چشم مناسب است. یک محصول فوق العاده از کمپانی صاحب نام نوتروژینا می باشد و مانع ایجاد چین و چروک های پوستی و ایجاد پیری دور چشم می شود. به صورت ژل بوده و قدرت آبرسانی فوق العاده ای دارد و مورد تایید متخصصین پوست و چشم قرار گرفته است.

کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost در حجمی معادل 15 میل تولید شده است. این کرم برای رفع خستگی دور چشم مناسب است. یک محصول فوق العاده از کمپانی صاحب نام نوتروژینا می باشد و مانع ایجاد چین و چروک های پوستی و ایجاد پیری دور چشم می شود. به صورت ژل بوده و قدرت آبرسانی فوق العاده ای دارد و مورد تایید متخصصین پوست و چشم قرار گرفته است.

روش استفاده:کرم دور چشم نوتروژینا را در دو نوبت صبح و شب بر روی پوست پاکیزه خود استفاده نمایید. مقدار مورد نظر از کرم را با لطافت بر روی پوست اطراف چشم خود بمالید تا به خوبی جذب پوست شود.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

اهمیت به مراقبت از پوست زیر چشم با افزایش سن خواه یا ناخواه و با مشاهده چروک های دور چشم خود را نمایان می کند و باتوجه به اینکه پوست دور چشم نازک ترین و حساس ترین قسمت روی صورت است، باید مراقبت کافی و بیشتری از پوست دورچشم در هر سنی شکل بگیرد. کرم دور چشم هیدروبوست از برند نیتروژنا خستگی و پف زیر چشم را در طول روز کاملا برطرف می کند و با داشتن 3 عملکرد فوق العاده، ظاهری پر جنب و جوش و سرزنده ایجاد میکند. کرم ژلی دورچشم ضد خستگی هیدرو بوست نوتروژینا یک مرطوب کننده قوی است که می تواند با ساختار ژل مانند خود رطوبت پوست را به طورعمقی و قوی تامین نماید و با تقویت سد دفاعی پوست، فورا خستگی زیر چشم را برطرف کند. 
از دیگر عملکرد های ژل دورچشم هیدروبوست بخشیدن احساس طراوت به پوست دور چشم است که با فرمولاسیون ژلی و سبک خود، بلافاصله توسط پوست جذب شده و پوست را برای آرایش آماده می کند. همچنین فورا چشم های خسته را احیا کرده و به از بین بردن آثار خستگی کمک می کند. کرم ضد خستگی دور چشم  Hydro Boost  نیتروژنا به مدت 24 ساعت پوست را مرطوب نگه داشته و مانع از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در پوست می شود و سبب می شود چشم ها هر روز واضح تر به نظر برسند.

توضیحات تکمیلی کرم دور چشم هیدروبوست نیتروژنا

کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا از قدرت آبرسانی فوق العاده بالایی برخوردار است. این کرم سرشار از اسید هیالورونیک  بوده که سریعا به پوست اطراف چشم نفوذ کرده و آن را عمیقا آبرسانی می کند. کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost  محصولی خارق العاده است که تا حد بسیار زیادی انعطاف پوست دور چشم را بهبود می بخشد و از ظهور چین وچروک و خطوط ظریف جلوگیری به عمل می آورد. علاوه براین باعث شفاف کردن رنگ پوست دور چشم و رفع مشکلاتی مانند سیاهی و پف زیر چشم میشود.
ژل ضدخستگی زیرچشم نیتروژنا فاقد مواد شیمیایی سنگین و یا عطر است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند. اگر میخواهید شفافیت را به پوست دور چشم خود برگردانید، این محصول را حتما تست کنید.

مشخصات کرم چشم هیدرو بوست نوتروژینا

•    حفظ: رطوبت پوست تا 24 ساعت
•    افزایش خاصیت ارتجاعی پوست 
•    مبارزه با گودی و تیرگی دور چشم
•    از بین برنده چین و چروک چشم و تقویت پوست دور چشم
•    آبرسانی قوی و عمقی پوست
•    سرشار از هیالورونیک اسید
•    کاهش خستگی و تیرگی دور چشم
•    تازگی و طراوت پوست زیر چشم
•    مسدود نکردن منافذ پوست دور چشم
•    پرکننده خطوط زیرچشم
•    افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
•    مناسب برای قبل کانسیلر
•    فرمولاسیون ژلی کرمی
•    بدون عطر و بو و بدون رنگ
•    غیر کومدون زا و بدون تست حیوانی
•    تأیید شده توسط انجمن چشم پزشکان آمریکا
•    حجم: 15 میلی لیتر

آیا دور چشم هیدروبوست نوتروژینا در چین و چروک تاثیر مثبت دارد؟

بله این محصول در کاهش چین و چروک و خطوط اطراف چشم تاثیر بسزایی دارد.

 

نقد و بررسی کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا

یک نکته بسیار جالب در نقد و بررسی این محصول، توجه به میزان فروش بسیار بالای آن میباشد. به نحوی که فقط در یکی از آنلاین شاپ های معتبر، تعداد 89335 نفر از خریداران این کرم به آن امتیاز داده اند!  کرم دورچشم هیدروبوست نیتروژنا توانسته از 89 هزار نفر نمره 4.6 از 5 را کسب و رضایت کامل 78 درصد از این تعداد مصرف کننده را بخود جلب کند. طبیعتا این حجم از فروش و امتیاز جای صحبتی برای نقد و بررسی نمیگذارد و خود تاییدی برا عملکرد عالی کرم دور چشم میباشد.

تاثیر سریع و فوری روی خطوط دور چشم مخصوصا خطوط ظریف، نرم و لطیف کردن پوست، آبرسانی عالی و جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن آن، قیمت عالی در مقایسه با محصولات با عملکرد مشابه، غیر کومدوژنیک و... از ویژگی های عالی این محصول است که عمده خریداران از آن رضایت داشته اند.

معرفی برند نیتروژنا / نوتروژینا

برند نوتروژینا (Neutrogena) یک کمپانی معروف آمریکایی ارائه ‌دهنده‌ی محصولات مراقبت از پوست و زیبایی است. محصولات نوتروژینا از انواع ماسک‌ها و اسکراب‌های پوست صورت و همچنین پاک‌ کننده‌های آرایش و سایر محصولات مراقبت و تمیزکننده‌ی پوست صورت تشکیل شده است . این کمپانی در سال‌های اخیر, علاوه بر کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست، انواع زیادی از فراورده‌های مراقبت از مو و محصولات آرایشی را نیز با کیفیت بالا تولید می‌کند. د ر سال 1930، امانوئل استولاروف تجارت کوچک را در لس آنجلس با تخصص در لوازم آرایش و لوازم بهداشتی با نام نوتروژینا تأسیس کرد. امروزه Neutrogena یک برند عظیم لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در آمریکا است که محصولات خود را در لیست محصولات ترجیح داده توسط مصرف کنندگان گنجانده است.در همین سال‌ها یک محصول متفاوت در دنیای زیبایی که عموما با نام میکرودرم‌های خانگی شناخته می‌شود، توسط این کمپانی ساخته و در بازار بسیاری از کشورها توزیع می‌شود. محصولات برند نوتروژنا بدون تست حیوانی هستند و در کشورهای مختلف در سراسر دنیا، رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده‌اند.

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر
کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;