0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime

شناسه کالا: 2518
شناسه کالا: 2518
توضیحات

 Prime Proextreme BIO Tanix Brazilian Protein 1000ml

 
مبارزه خارق العاده با وزی مو
کراتینی مناسب برای کودکان
ایجاد حالت شلاقی در موهای سر
لخت کننده فوق العاده قدرتمند
بدون هیچ گونه عوارضی
استفاده راحت و آسان تنها در پنج مرحله
تضمین کیفیت و کارایی محصول
بدون حتی ۱% فرمالئید و بو و گاز۱۰۰%
ارگانیک و قابل استفاده برای بچه ها و خانم های باردار
فیلر ساز ، پروتئینه مو و احیای بسیار بالا
ضخیم سازی تارهای مو همزمان با صافی در حد ریباندینگ
مناسب برای
انواع موها
حجم: ۱۰۰۰ میل
ساخت: برزیل

 

 
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1320000
25 %
قیمت:
990,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime

ترکیبات موجود در کراتین بیوتانیکس پرایم

 

هیالورونیک اسید

یکی از ترکیبات اصلی موجود در کراتین بیوتانیکس پرایم،هیالورونیک اسید می باشد. اسید هیالورونیک اثرات مثبت بسیار زیادی بر روی موی انسان می گذارد. یکی از این اثرات مثبت ایجاد لایه محافظ بر روی مو می باشد. این لایه محافظ می تواند به آبرسانی موها کمک بسیار زیادی نماید. آبرسانی موها می تواند کمک کند تا موها بسیار نرم و لطیف شده و حالت پذیری بهتری پیدا کنند. افزایش درخشندگی موها از دیگر مزایای هیالورونیک اسید برای انواع مو به شمار می رود. بدین ترتیب افرادی که می خواهند نرمی، لطافت و درخشندگی را در موهای خود تقویت کنند، می توانند از کراتین بیوتانیکس استفاده نمایند.

 کراتین

کراتین از دیگر ترکیبات اصلی و مفید موجود در کراتین بیوتانیکس پرایم به شمار می رود. کراتین را می توان نوعی پروتئین بسیار مفید برای موها دانست. این ماده از ترکیب 21 اسیدآمینه مختلف تشکیل شده است. کراتین نقش بسیار زیادی در رفع مشکلات مو دارد، زیرا این ماده برای تقویت ساقه موهای آسیب دیده و بازسازی آنها بسیار مناسب است. کراتین موجود در موها بر اثر عوامل مختلفی از جمله تابش مستقیم نور آفتاب از بین می رود. بدین ترتیب برای حفظ کیفیت موها باید حتی الامکان از حضور در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری کرد.

 لونا ماتریکس

لونا ماتریکس یکی دیگر از ترکیبات موجود در کراتین بیوتانیکس پرایم به شمار می رود. این ماده اثرات مثبتی بر روی مو بر جای می گذارد. یکی از این اثرات مثبت که دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی بوده، درخشندگی موها می باشد. این ماده می تواند از موها در برابر عوامل مخرب شیمیایی و مکانیکی به بهترین شکل ممکن حفاظت کند. ترمیم مویرگ های مو یکی دیگر از اثرات مطلوبی است که این ماده می تواند برای موها به همراه داشته باشد.

 

کراتین بیوتانیکس پرایم

اهمیت استفاده از کراتین بیوتانیکس

استفاده از کراتین بیوتانیکس پرایم به خاطر فواید بسیار زیادی که دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای مثال می توان به تقویت موها اشاره کرد. موهایی که ضعیف شده باشند با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند. در نهایت موهایی که ریشه و ساقه ضعیفی دارند اگر تحت مراقبت لازم قرار نگیرند، با مشکل ریزش مواجه می شوند. بدین ترتیب برای جلوگیری از رسیدن به چنین موقعیتی، بهتر است استفاده از کراتین بیوتانیکس در برنامه مراقبت از پوست و مو قرار بگیرد.

موها به دلیل عدم تامین رطوبت مورد نیاز ممکن است دچار آسیب هایی جدی شوند. کراتین بیوتانیکس پرایم این قابلیت را دارد که رطوبتی مورد نیاز موها را به راحتی تامین نماید. با توجه به اینکه خشکی مو می تواند کیفیت موها را به شدت کاهش دهد، لذا استفاده از کراتین بیوتانیکس ضروری به نظر می رسد. این محصول می تواند برای مدت زمانی طولانی یک لایه حفاظتی بر روی موها ایجاد کند. این لایه حفاظتی اجازه نمی دهد موها رطوبت خود را بر اثر تابش نور مستقیم آفتاب از دست بدهند. بنابراین کمک می کند تا موها همیشه رطوبت لازم را داشته باشند.

موها علاوه بر این که باید سالم بوده و کیفیت بالایی داشته باشند، از نظر ظاهری نیز باید در سطح قابل قبولی قرار بگیرند. کراتین بیوتانیکس پرایم از جمله محصولاتی به شمار می رود که هم بر روی کیفیت موها تمرکز دارد و هم به زیبایی و شادابی موها کمک بسیار زیادی می کند. موهایی که توسط این محصول کراتینه می شوند، علاوه بر افزایش کیفیت، درخشندگی، لطافت و حالت پذیری بسیار مطلوبی پیدا می کنند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش رضایت مصرف کنندگان داشته باشد.

کراتین بیوتانیکس

عوامل موثر بر قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم

حجم محصول

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم، حجم آن می باشد. هر چقدر حجم محصول بیشتر باشد، قطعا از مواد اولیه بیشتری برای تولید آن استفاده شده است. این محصول در حال حاضر با حجم 1000 میلی لیتر یا 1 لیتر در بازار موجود است. 1000 میلی لیتر برای این محصول حجم بسیار مطلوبی بوده و باعث می شود تا مصرف کننده بدون هیچ گونه دغدغه ای بتواند از آن استفاده نماید. قطعا کم و زیاد شدن این حجم می تواند به کاهش یا افزایش قیمت محصول منجر شود.

اصالت کالا

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید کراتین بیوتانیکس پرایمباید به آن توجه شود، اصالت کالا می باشد. برخی از فروشگاه ها برای سود بیشتر اقدام به فروش محصولات فیک می کنند. محصولات فیک در حال حاضر در بازار بسیار زیاد شده و از نظر ظاهری نیز شباهت های بسیار زیادی به محصول اورجینال دارند. بنابراین شاید شناخت محصول اصل و اورجینال برای اغلب افراد کاری دشوار به نظر برسد. بهترین کار برای خرید کراتین بیوتانیکس اصل، مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد. معمولا کراتین بیوتانیکس فیک یا تقلبی با قیمت کمتری نسبت به نوع اصل یا اورجینال آن به فروش می رسد.

 ارگانیک بودن

یکی از موارد دیگری که می تواند بر روی قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم تاثیرگذار باشد، ارگانیک بودن آن می باشد. این محصول از مواد طبیعی و پرخاصیت تولید شده است. مواد طبیعی معمولا کمیاب تر از مواد شیمیایی هستند، این موضوع باعث شده تا محصولاتی که با مواد طبیعی تولید می شوند، قیمت بالاتری نسبت به محصولات تولید شده با مواد شیمیایی داشته باشند. البته تجربه ثابت کرده در سال های اخیر قیمت محصول، پایین تر از کیفیت آن قرار گرفته، زیرا افراد ارزش بیشتری برای سلامتی خود قائل هستند.

کراتین بیوتانیکس اصل

طرز استفاده کراتین بیو تانیکس پرایم :

۱. موها را خیس کنید و از شامپوی ارائه شده در این پکیج به آنها بزنید. توجه کنید که از شامپو نباید به پوست سر زده شود.

۲. موها را به آرامی ماساژ دهید و سپس کاملا آبکشی کنید.
۳. موها را با سشوار خشک کنید، به طوری که ۵۰ درصد رطوبت باقی بماند.
۴. پس از تقسیم موها به قسمت های مساوی، مواد کراتین را روی آنها بمالید.
۵. پس از ۴۵-۶۰ دقیقه، موها را کاملا با سشوار و به کمک یک برس گرد خشک و صاف کنید.
۶. در پایان، از ماسک این پکیج روی موها بمالید.
۷. پس از ۳ دقیقه موها را آبکشی کنید و هر طور که خواستید حالت دهید. شما از صافی و درخشندگی بی نظیر و طبیعی موهایتان شگفت زده خواهید شد.
 
 
59515952

قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم 

فروشگاه قشم مارت برای قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم  ، بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. قشم مارت وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی، تمامی این محصولات را به صورت اصل و کاملا اورجینال ارائه کرده است. 

فروشگاه قشم مارت با در نظر گرفتن مشاوره رایگان قبل از خرید جزو خدمات خود سعی در همراهی شما عزیزان برای داشتن تجربه یک خرید به صرفه با خیالی آسوده داشته است.  هم چنین از همراهان همیشگی قشم مارت میخواهیم تا با بیان نظرات و تجربیاتی که از خرید قیمت کراتین بیوتانیکس پرایم  داشته اند در قسمت دیدگاه ها، به دوستان خود در خرید این محصول کمک کنند.

 

 

کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime
کراتین بیوتانیکس پرایم Bio tanix Prime
تخفیف:
1320000
25 %
قیمت:
990,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;