0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا حجم 50 میلی لیتر

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

Neutrogena Hydro Boost Gel Cream

ژل کرم آبرسان پوست خشک Hydro Boost نوتروژینا جوان کننده قوی پوست!

محصول کشور آمریکا

ژل کرم آبرسان پوست خشک Hydro Boost نوتروژینا برند محبوب نوتروژینا در لاین محصولات  Hydro Boost خود،ژل کرم آبرسان مخصوص پوست خشک را تولید کرده است.این ژل کرم آبرسان نوتروژینا علاوه بر آبرسانی عمیق پوست،در واقع یک جوان کننده پوست نیز محسوب می شود. به عبارتی این محصول نه تنها آب مورد نیاز سلول های پوست شما را فراهم می کند، بلکه از پیری زودرس پوستتان نیز جلوگیری می کند. همچنین چین و چروک سطحی پوست شما را از بین می برد. آبرسانی عمیق پوست افزایش نرمی و لطافت پوست حاوی هیالورونیک اسید فاقد چربی و الکل و عطر جلوگیری از پیری و کدری پوست بدون مسدود کردن منافذ جوان ساز ضد پیری ضد چروک مخصوص پوست خشک بدون ایجاد حس سنگینی بدون ایجاد چربی.

روش مصرف: مقدار کافی از ژل کرم را صبح و شب به کمک انگشتان دستتان به روی پوست تمیز صورت و گردن زده و به آرامی ماساژ دهید

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
650000
17 %
قیمت:
540,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید
ویدیو
محصولات نوتروژینا
محصولات نوتروژینا

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا حجم 50 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا حجم 50 میلی لیتر

آبرسانی قوی به پوست

حاوی ویتامین E

فاقد عطر

فاقد پارابن و الکل و چربی

حاوی هیالورونیک اسید

مناسب برای  پوست های پوست های دهیدراته(کم آب_خشک_خیلی خشک) و حساس

عدم ایجاد احساس چربی روی پوست

حجم :50 میلی لیتر

در عصری که در آن زندگی می‌ کنیم، سبک زندگی افراد به طرفی سوق پیدا می کند که تغذیه های اشتباه یا قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف، موجب می شود که سلامت ارگان های بدن به خطر بی افتد. یکی از این ارگان ها که بسیاز نیز حساس بوده و نیازمند مراقبت و رسیدگی روزانه دارد، پوست می باش. پوست بدن به عنوان گسترده ترین ارگان بدن، روزانه در معرض خطراتی چون اشعه های نور خورشید، آلودگی هوا و مواد شیمیایی قرار می گیرد.

از این رو نیاز است از محصولات مراقبت پوست درست و با کیفیت استفاده نمایید تا اثار این خطرات را خنثی کند. در غیر این صورت بعد از مدتی با پوستی کدر و خشک نشان خواهد داد که چندین سال شما را پیر تر نشان خواهد داد. جدای از آن استفاده ازمحصولات مراقبتی پوست برای همه افراد توصیه می شود، به شرطی که محصول مناسب پوست خود را پیدا کرده و با استفاده آنها نرمی و شادابی را به پوست سر خود هدیه دهید.

همانطور که گفته شد پوست عضوی بسیار از بدن می باشد به همین منظور نیاز است که از برند های معتبر و با کیفیت استفاده نمایید. نمونه ای از این برند های بسیار با کیفیت، برند نوتروژینا می باشد که جزو بهترین برند های فعال در زمینه پوست و مو می باشد.

کرم آبرسان

محصولات آبرسان  در کل وظیفه دارند تا پوست را نم نگه داشته و از خشکی و افتادگی آنها جلوگیری کنند. نقش آب در عملکرد همه ارگان های بدن با اهمیت بوده و نیاز است، عملکرد همه اندام های بدن به آب رسانی درست بستگی دارد. پوست نیز یکی از این ارگان ها می باشد که بسیار به آبرسانی دقیق و درست نیازمند است تا هم از زیبایی شما نگه داری کند و هم از سلامت پوست شما.

وظیفه محصولات آب رسان نیز دقیقا همین بوده و فرقی هم ندارد پوستی نرمال داشته باشید یا خشک، استفاده از محصولات آبرسان برای همه اهمیت دارد. در انتخاب این محصولات نیز باید نهایت دقیت خود را داشته باشید تا محصولات آبرسان خود را به درستی انتخاب کرده و از استفاده آنها بهترین نتیجه را بگیرید. نمونه از آبرسان های با کیفیت بازار، ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost می باشد که به نم نگهداری پوست بسیار کمک خواهد کرد.

تفاوتی که کرم آبرسان با کرم های مرطوب کننده دارد، در این است که کرم های آبرسان، با توجه به استفاده موادی چون گلیسیرین و اسید هیالورونیک، برای نم نگهداری پوست مناسب بوده و باعث جذب بیشتر رطوب هوا در پوست می شود. درحالی که کرم های مرطوب کننده بیشتر خاصیت مسدود کننده دارند.

مهم ترین عاملی که موجب افتادگی و پیری پوست می باشد، کم شدن هیالورونیک اسید پوست می باشد که یک فرایند طبیعی است که در طول زمان اتفاق کی افتد.

برای همین اگر بخواهید مانع از پیری پوست خود شوید، باید این ماده پوست را تامید کنید. مهم ترین دلیلی که شما را ترغیب به استفاده از ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost خواهد کرد، وجود اسید هیالورویک در ترکیبات این محصول می باشد که موجب جوان سازی پوست شما شده و پوست را به طور عمیق آبرسانی می کند.

با استفاده این محصول شما به پوستی نرم و لطیف و انعطاف پذیر دست پیدا خواهید کرد و از داشتن چنین پوستی نهایت لذت را خواهید برد. با استفاده از ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost دیگر نیاز نیست نگران کدری پوست یا پیری آن شوید. این ژل کرم آبرسان توانایی نفوذ تا عمیق ترین لایه های پوست را داشته و ماندگاری بسیاری نیز دارد.

استفاده از ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost هیچ گونه جوشی روی صورت شما ایجاد نکرده و بسیار سبک و فاقد چربی می باشد، این ویژگی باعث می شود که بعد از استفاده احساس سنگینی یا چربی روی پوست خود نکنید.

ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost برای انواع پوست ها مناسب بوده و بدون آنکه منافذ پوست را مسدود کند، لطافت و درخشانی را برای آن فردهم می آورد. همچنین این محصول فاقد الکل و کومودون می باشد که سلامت پوست صورت شما را حفظ کند و مناسب پوست های نرمال و خشک می باشد.

هر استفاده کننده ای از لوازم آرایشی و بهداشتی حداقل یکبار اسم برند نوتروژینا neutrogena به گوشش خورده است. این برند بشیار مطرح فرانسوی، از آغاز فعالیت خود تا به همین الان با پیشرفت های روز افزون خود در زمینه لوازم مراقبت از پوست و لوازم آرایشی ، توانسته به یکی‌ از بهترین برند های جهانی تولیدی در این زمینه تبدیل شود.

برند نوتروژینا neutrogena با تکیه بر متخصصان خود و تکنولوژی نوین تولید محصولات خود توانسته محصولات خود را به بیش از 70 کشور دنیا ارسال کرده و همچنان نیز به پیشرفت خود ادامه دهد.

مهم ترین اصل در رضایت مشتری از خرید اینترنتی، کیفیت محصولات ارائه شده آن و ضمانت اصالت کالای آن می باشد. ما در فروشگاه ماه وش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهیم. ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 50 میلی گرم را می‌ توانید هم اکنون از فروشگاه قشم مارت  تهیه نمایید.

 

ژل کرم آبرسان  Hydro Boost نوتروژینا حجم 50 میلی لیتر
ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا حجم 50 میلی لیتر
تخفیف:
650000
17 %
قیمت:
540,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;