0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل شستشو صورت خاک رس نوتروژینا Neutrogena Skin Detox

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

ژل شستشو صورت  خاک رس نوتروژینا Neutrogena Skin Detox  یک پاک کننده روزانه یا یک ماسک سم زدا !

محصول کشورآمریکا

ژل شستشو صورت خاک رس  نوتروژینا Neutrogena Skin Detox انواع آلودگی های پوست شما را هدف قرار می دهد و آن ها را از بین می برد. این ژل خاک رس تهیه شده و با گلیکولیک اسید غنی شده است. این محصول آلودگی های پوست، روغن و بقایای آرایش را پاک می کند و تعادل رطوبت پوست را حفظ می کند. این فرمول 2 در 1 می تواند به عنوان ماسک سم زدایی یا پاک کننده روزانه استفاده شود. با این محصول می توانید منافذ پوست را برای پوستی نرم و درخشان تمیز کنید. فرمولاسیون حاوی ریز دانه‌ها و غنی شده با اسید گلیکولیک پوست را به آرامی صیقل می‌دهد. باعث اکسیژن رسانی فوق العاده به پوست می‌شود. به بازسازی سلولی کمک می‌کند. حفظ رطوبت پوست جوان سازی پوست حاوی دانه‌های ریز  لایه برداری ملایم پاکسازی کامل منافذ پوست مناسب برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس

روش استفاده :ابتدا پوست خود را مرطوب کنید. مقداری از اسکراب صورت نوتروژینا Skin Detox روی پوست به صورت دایره‌ای ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو صورت خاک رس نوتروژینا Neutrogena Skin Detox
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ژل شستشو صورت خاک رس نوتروژینا Neutrogena Skin Detox

محصولی دو منظوره

دارای بافت کرمی

حاوی اسید سیتریک،اسید گلایکولیک و اسید سالیسیلیک

قابل استفاده به عنوان شوینده روزانه

ماسک سم زدا

پاک کننده روزانه

لکه بر پوست صورت

تمیز کننده عمیق پوست

حاوی خاک رس

روشن کننده و شاداب کننده پوست

حاوی گلیکولیک اسید

لایه بردار ملایم پوست

عدم ایجاد سوزش روی پوست

دستیابی به پوستی سالم و شاداب با وجود سبک زندگی نا سالم ما و آلودگی های هوا چندان هم دشوار نبوده و کافی است استفاده از محصولات مراقبت از پوست را درست و به موقع استفاده نمایید تا از داشتن پوستی نرم و درخشان لذت ببرید. محصولات مراقبت از پوست بسیار متنوع بوده و می توان گفت که برای هر عارضه پوستی می توان چندین نمونه از محصولات مراقبت از پوست را پیدا کرد که فقط اندکی از آنها می تواند برای سلامت پوست موثر باشد.

ماسک صورت نمونه ای ازمحصولات مراقبت از پوست می باشد که استفاده درست و به موقع آن می تواند نقش خوبی در سلامت پوست و جوانسازی آن و از بین بردن چین و چروک پوستی موثر باشد. ماسک صورت محصولی است که به پوست کمک می کند که میزان چرب یا خشک شدن خود را تنظیم کند تا خشکی پوست یا چربی پوست باعث ایجاد عارضه پوستی نشود.

استفاده از ماسک صورت می تواند در پاکسازی منافذ پوستی به شما کند، خطوط ریز روی پوست را کاهش دهد و پوست را سفت تر کرده و همچنین باعث روشن شدن رنگ پوست شود. بعضی از ماسک های صورت به دلیل اینکه از بعضی مواد طبیعی در ترکیبات خود دارد، برای مراقبت از پوست بسیار تاثیر گذار می باشد، مانند ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدل Skin Detox که استفاده از آن تاثیر فوق العاده ای روی پوست خواهد گذاشت.

فواید خاک رس برای پوست

با اینکه استفاده از مواد شیمیایی در محصلوات مراقبت از پوست و مو رایج تر می باشد، اما هیچ وقت نتوانست همانند تاثیر فوق العاده ای که مواد طبیعی روی پوست دارد، تاثیر گذار باشد.

یکی از این مواد طبیعی که بسیار برای مراقبت از پوست مناسب می باشد، خاک رس می باشد. ویژگی ها و تاثیرات مثبت این ماده طبیعی بر روی پوست فوق العاده بوده و استفاده از آن بر روی پوست می تواند گردش خون در صورت را بهبود بخشیده و به روند تولید سلول های پوستی کمک کرده و همچنین اکسیژن رسانی به پوست را سریع تر انجام دهد و این امر موجب می شود که پوست سلامت و جوانی خود را حفظ کند.

همچنین خاک رس می تواند سبوم پوست را به تعادل رسانده و مانع از ایجاد جوش و آکنه روی پوست می شود. از دیگر فواید خاک رس می توان به عملکرد محافظتی که در برابر اشعه های مضر آفتاب دارد اشاره کرد و همچنین از بین بردن جای آفتاب سوختگی و لک های پوستی را نیز بسیار کاهش می دهد.

ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدل Skin Detox از فرمولاسیونی با کیفیت و موثر بر پوست طراحی و ساخت شده است که می تواند تاثیر فوق العاده ای در سلامت پوست داشته باشد

 

ویژگی های ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدلSkin Detox

 

حال که از فواید خاک رس برای پوست بیشتر آشنا شدید، اگر در پی محصولی هستید که حاوی خاک رس باشد و بتواند در مراقبت از پوست به شما کمک کند، استفاده از ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدل Skin Detox می تواند بسیار به شما کمک کننده باشد؛ چرا که این محصول خاصیت سم زدایی پوست را داشته و به پوست کمک می کند سلامت و شادابی خود را دوباره بدست آورد.

 

همچنین این محصول به پاک کنندگی عمیق پوست کمک کرده و همچنین در کاهش لک های صورت نیز بسیار مناسب می باشد. ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدل Skin Detox می تواند با لایه برداری ملایم، سلول های مرده پوست را از بین برده و به شفافیت و شادابی هرچه تمام تر پوست شما کمک کند و همچنین باعث تسکین بافت پوست شود.

 

از این محصول می توانید هم به عنوان ماسک صورت و هم شوینده صورت استفاده نموده و نتیجه خوبی از آن بگیرید. ماسک صورت خاک رس نوتروژینا مدل Skin Detox هم برای استفاده آقایان و هم خانم ها مناسب می باشد.

 

 

برچسب ها
ژل شستشو صورت خاک رس  نوتروژینا Neutrogena Skin Detox
ژل شستشو صورت خاک رس نوتروژینا Neutrogena Skin Detox
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;