0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

 

آبرسانی و تغذیه مو

براق کردن مو

فاقد سولفات

بدون پارابن

مخصوص موهای رنگ شده ، دکلره  و آسیب دیده

ساخت کشورهای فیلیپین واسلواکی

حجم :900 میلی لیتر

برند :Lightness

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
308000
22 %
قیمت:
240,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید
ویدیو
شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر
شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر

 شامپولایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightness

شامپو لایتنس یکی از شامپوهایی است که به خاطر ترکیبات طبیعی دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی های این شامپو، احیا سازی موها است. عوامل آسیب به مو شامل تابش مستقیم و زیاد نور آفتاب، سشوار و اتو کشیدن زیاد و غلط، عدم مراقبت کافی و... می باشند. شامپو لایتنس به خاطر روغن آرگان اصلی که در آن استفاده شده، می تواند ریشه و فولیکول های مو را تقویت کند. تقویت ریشه مو باعث می شود تا موها احیا و بازسازی شوند.

12145

یکی دیگر از ویژگی های شامپو لایتنس برای موها، جلوگیری از ریزش می باشد. موهایی که آسیب دیده و ضعیف شده اند، اگر به خوبی تقویت نشوند دچار ریزش میشوند. زیاد شدن ریزش موها عامل اصلی طاسی و کچلی به شمار میرود. با توجه به این موضوع که موها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارند، جلوگیری از ریزش موها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. کیفیت بالای این شامپو در جلوگیری از ریزش مو به خاطر طبیعی بودن ترکیبات آن میباشد.

از دیگر ویژگی های شامپو لایتنس می توان به عدم وجود سولفات اشاره کرد. وجود سولفات در شامپوهای مختلف نقش پاک کنندگی را ایفا میکند. سولفات ها می توانند به راحتی چربی و آلودگی موجود در پوست و موی سر را از بین ببرند. اما آیا این قضیه را باید جزء مزایای سولفات بدانیم یا مضرات آن؟ قدرت پاک کنندگی قوی سولفات ها باعث می شود تا شامپوهایی که حاوی این مواد هستند، چربی طبیعی موجود در پوست و موی انسان را از بین ببرند. این موضوع می تواند مشکلات بسیار زیادی برای موها به وجود آورد. شامپو لایتنس به خاطر عدم وجود هر نوع سولفات و استفاده از ترکیبات طبیعی به جای این مواد، توانسته در ردیف محصولات بی ضرر قرار بگیرد.

 

سایر ویژگی های این محصول

ترمیم موهای آسیب دیده یکی دیگر از ویژگی های شامپو لایتنس به شمار می رود. موهایی که به هر دلیلی آسیب می بینند، نیاز به ترمیم دارند. ترمیم موها با استفاده از انواع ویتامین ها و پروتئین ها امکان پذیر می باشد. پروتئینه بودن این محصول یکی از دلایل اصلی کمک به ترمیم موها است. علاوه بر پروتئین، ویتامین های مختلفی مثل ویتامین E نیز در ترکیبات این محصول موجود می باشد. بدین ترتیب موهایی که آسیب دیده اند به خوبی تغذیه می شوند و مشکل آنها در کمترین زمان ممکن رفع می شود.

کمک به نرمی و لطافت موها از دیگر ویژگی های شامپو لایتنس به شمار می رود. افرادی که موهای خشک، فر و مجعد دارند، با مشکلات بسیار زیادی برای حالت دهی موهای خود مواجه هستند. علاوه بر آن سلامتی موهای آنها نیز در خطر می باشد. برای حل این مشکلات باید از محصولاتی استفاده شود که به نرمی و لطافت موها کمک می کنند. روغن آرگان اصل موجود در این شامپو را می توان بهترین ماده موجود در طبیعت برای نرمی و لطافت موها دانست.

کمک به افزایش حجم مو از دیگر ویژگی های شامپو لایتنس به شمار می رود. موهای کم حجم تاثیر منفی روی ظاهر افراد می گذارند. این موضوع باعث شده تا اغلب افراد به دنبال افزایش حجم موهای خود باشند. محصولات شیمیایی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که برای افزایش حجم موها مناسب هستند. این در حالی است که محصولات شیمیایی آسیب هایی نیز به موها وارد می کنند. این شامپو به خاطر طبیعی بودن ترکیبات علاوه بر افزایش حجم مو و عدم آسیب رسانی به موها، در حفظ سلامت موها نیز تاثیرگذار می باشد.

شامپو روغن آرگان لایتنس

مزایای شامپو لایتنس

تاثیرگذاری فوری

یکی از مزایای اصلی شامپو لایتنس تاثیرگذاری فوری آن بر روی موها می باشد. افرادی که می خواهند هر چه سریع تر از شر خشکی و همچنین آسیب های احتمالی موهای خود رها شوند، می توانند این محصول را با اطمینان خاطر انتخاب نمایند.  انتخاب این شامپو باعث می شود تا افراد مختلف با شوق و اشتیاق بیشتری به ادامه زندگی خود بپردازند. علت این موضوع مشاهده سریع نتایج استفاده از این شامپو می باشد.

قیمت مقرون به صرفه نسبت به کیفیت بالای محصول

معمولا افرادی که به دنبال خرید شامپو لایتنس هستند، کیفیت برای آنها نسبت به قیمت ارجحیت دارد. اما این به آن معنا نیست که توجهی به قیمت آن نداشته باشند. قیمت این شامپو با توجه به انتظاراتی که از آن می رود و در برآورده کردن این انتظارات نیز کاملا موفق است، بسیار مناسب به نظر می رسد. بدین ترتیب خرید این محصول از نظر اقتصادی برای همه افرادی که به این شامپو نیاز دارند، مقرون به صرفه می باشد.

ارگانیک بودن

ارگانیک بودن یکی از اصلی ترین مزایای شامپو لایتنس به شمار می رود. طبیعی و ارگانیک بودن محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند نقش بسیار موثری بر روی پوست و موی افراد داشته باشد. شامپوهای ارگانیک می توانند به حفظ سلامت پوست و موی سر کمک بسیار زیادی بکنند. کیفیت شامپوهای ارگانیک و بی خطر بودن آنها باعث می شود تا با خیال راحت و بدون استرس بتوان از آنها استفاده کرد. محصولات ارگانیک هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی برای مصرف کنندگان فواید بی نظیری به همراه دارند.

شامپوی لایتنس

خرید شامپو روغن آرگان لایتنس

اگر شما هم به دنبال خرید شامپو لایتنس هستید اما نمی دانید بهترین روش برای خرید این محصول کدام است، ما را همراهی کنید. روش های بسیار مختلفی برای خرید شامپو روغن آرگان لایتنس وجود دارد. یکی از این روش ها خرید حضوری می باشد. در این روش باید فروشگاهی را پیدا کنید که شامپو روغن آرگان لایتنس اصل را ارائه می دهد. پیدا کردن چنین فروشگاهی در شهرهای مختلف کمی دشوار است. برای حل این مشکل ما در فروشگاه اینترنتی قشم مارت این محصول را به صورت اورجینال ارائه کرده ایم. عرضه شامپو لایتنس اصل به صورت اینترنتی باعث شده تا هر فردی از هر نقطه از کشور تنها با چند کلیک بتواند این محصول را سفارش دهد. قیمت مناسب، ارسال فوری و تضمین اصالت کالا از مزایای فروشگاه ما به شمار می روند. امیدواریم با خرید این محصول بتوانید تجربه ای موفق داشته و برای خریدهای بعدی ما را به ذهن بسپارید.

شرکت لایتنس

 

لایتنس lightness، یک برند فیلیپینی محبوب و سرشناس است که در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت گسترده‌ای دارد. محصولات این برند تحت لیسانس فیلیپین در کشورهای دیگر نیز تولید می‌شود.

 

این شرکت با بهره گیری از روغن آرگان مراکشی در فرمولاسیون خود، آن را به یک محصول تمام و کمال برای پاکسازی و احیای مو تبدیل کرده است.

 

وجود روغن آرگان در این محصول نه تنها به تغذیه و درمان کامل موهای آسیب دیده و دمیج می پردازد، و وزی و کدری مو را به طور کامل برطرف خواهد کرد؛

 

بلکه موجب تقویت و رشد مجدد موها شده و با دارا بودن اسیدهای چرب، ویتامین ای ،ویتامین سی، ویتامین آ ،امگا ۹ و امگا ۶ به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده، نازک و موخوره و شکستگی مو پرداخته، و درنتیجه موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شامپو لایتنس خوبه؟

شامپو لایتنس  به قدری با کیفیت است که استایلیست‌های حرفه‌ای آن را برای انواع مو، به‌ویژه موهای وز، مجعد، موج‌دار، نازک یا ضخیم توصیه می‌کنند. بدون مواد مضری همچون سولفات، پارابن، کلرید سدیم، گلوتن یا فتالات بوده که همین امر باعث می‌شود دیگر خبری از تحریک پوست سر و خارش و عوارض پس از آن نباشد.

 

 

شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر
شامپو لایتنس حاوی روغن آرگان و پروتئین Lightnessحجم 900میلی لیتر
تخفیف:
308000
22 %
قیمت:
240,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;