0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو میگه خاویار سیاه Mige

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

 

BLACK CAVIAR SHAMPOO MIGE

 

شامپو خاویار سیاه میگه 900 میل فاقد  سولفات نرم کننده و آبرسان قوی مخصوص موهای کراتین شده

حجم :900 میلی لیتر

محصول کشور ایتالیا

حاوی اسانس خاویار

مخصوص موهای کراتین شده

رفع خارش پوست سر

از بین برنده چربی مو

ضد ریزش و باز سازی کننده ی بافت مو

جهت دوام و ماندگاری بیشتر موهای کراتین شد

 

استفاده از شامپوی مناسب اولین و مهمترین اقدامی است که همه افراد باید در جهت سلامت موهای خود انجام دهند.موهای ما به طور طبیعی سالم است اما با گذشت زمان در اثر تابش و در معرض نور خورشید قرار گرفتن یا شرایط اقلیمی و مواد های شیمیایی که خودمان روی مو میگذاریم به تدریج سلامت و شادابی خود را  از دست میدهند و در این بین شامپو اصلی ترین و رایج ترین محصولی است که ما به طور مداوم موهای خود را با آن شست و شو میدهیم و اگر از شامپوی مناسب موی خود استفاده نشود حتی اگر بهترین خدمات درمانی را هم برای موها انجام دهیم باز سلامت ماندگاری نخواهد داشت هم اکنون به معرفی یک شامپوی فوق العاده میپردازیم که نقش درمانی نیز برای موها دارد.

شامپو خاویار میگه ساخت کشور ایتالیا میباشد این محصول فاقد سولفات است.سولفات ماده ای است که وجود آن در شامپو ها باعث ایجاد کف زیادی میشود و شامپوهای حاوی سولفات بیش از حد موهارا تمیز میکند به طوریکه حتی چربی های مورد نیاز و مفید و رطوبت طبیعی موهارا نیز از بین میبرد به همین علت استفاده از آنها به تدریج موهارا خشک و شکننده میکند.اما شامپو خاویار میگه بدون سولفات است و استفاده از آن برای انواع موها خصوصا موهای کراتین شده بسیار مفید است و ماندگاری کراتین را بالا میبرد.این محصول فوق العاده نرم کننده مو و آبرسان قوی مو میباشد و اگر موهای خشک و کم آبی دارید با استفاده از این شامپو موهایتان دوباره رطوبت طبیعی خود را به دست می اورد.شامپو ترمیم کننده ی خاویار به آرامی و به طور موثر مو و پوست سر را تمیز می کند و مراقبت کاملی را برای هر نوع مویی انجام می دهد. این شامپو مخصوصاً برای موهای ضعیف و آسیب دیده نیز توصیه می شود.

عصاره خاویار موجود در این شامپو سرشار از فسفر پروتئین، اسید های چرب( لیپدها و فسفولیپدها) و اسیدهای آمینه (آرژنین، هیستامین، ایزولوسین، لیزین و متیونین) می باشد. هم چنین حاوی آنتی اکسیدانهایی مانند ویتامین های A، E، C و D و یتامین های گروه B و Q10 و ترکیب بسیار ارزشمند اسید فولیک می باشد. عصاره خاویار حاوی عناصری چون سلنیوم، روی، منگنز، مس و آهن بوده که سبب ترمیم، نرمی، درخشندگی و جوان‌سازی پوست و مو می‌ گردد.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
330,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو میگه خاویار سیاه Mige
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
شامپو میگه خاویار سیاه Mige

شامپو خاویار سیاه میگ MIGE یکی از بهترین شامپو های گیاهی برای تقویت و افزایش سلامت پوست و مو است.

شامپو خاویار سیاه دارای تمامی مواد مغذی لازم برای موها است و به همین دلیل برای تقویت آن استفاده می شود.

به طور مثل این شامپو حاوی پروتئین های گیاهی و عصاره خاویار سیاه است.

عصاره خاویار سیاه به طلای سیاه مو مشهور بوده و پر از مواد معدنی مورد نیاز موها می باشد.

در صورتی که چندین بار در هفته از این شامپو استفاده شود، به طوری که به ریشه مو برسد، از ریزش موها جلوگیری خواهد کرد.

همچنین ساقه مو ها را ضخیم و پر پشت می‌کند و به این ترتیب حجم موها افزایش زیادی خواهد داشت.

گفتنی است که پروتئین های موجود در این شامپو باعث خواهد شد که موها احیا شوند.

در واقع بسیاری از افراد به دلیل استفاده از مواد رنگی شیمیایی و همچنین اتوکشی غیر اصولی، به مو آسیب می زنند.

استفاده از این شامپو باعث تقویت موها شده و مانع از ضعیف و شکننده شدن آن ها خواهد شد.

از طرفی این محصول به دلیل گیاهی بودن، برای کنترل چربی هم مناسب است.

 

 شامپو میگه خاویار سیاه  Mige

شست‌وشوی موها یکی از مهمترین بخش‌های نظافت شخصی روزانه است. هرکس دلش می‌خواهد موهایی سالم، شفاف و سلامت داشته باشد و شامپویی که انتخاب می‌کنید در این زمینه بسیار مؤثر خواهد بود. انتخاب شامپوی نامناسب می‌تواند به موهای شما آسیب بزند بنابراین برای انتخاب شامپوی درست ابتدا باید شامپوها را بشناسید.

سولفات (SULFATE) چیست؟

سولفات در واقع حاصل واکنش نوعی ماده شیمیایی و ایجاد نمک سولفاته آن است. انواع مختلفی از سولفات وجود دارد که از آن‌ها به طور گسترده در صنایع متفاوت استفاده می‌شود. رایج‌ترین نوع سولفات مورد استفاده در صنعت مراقبت از مو، سدیم لوریل سولفات (SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES) است که از وازلین و روغن‌های گیاهی تولید می‌شوند.

 

آیا سولفات خطرناک است؟

وجود سولفات در شامپو ممکن است معایبی را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از این معایب این است که سولفات در تمیز کردن، بیش از حد قوی است. سولفات به شامپو کمک می‌کند تا تمام چربی‌ها و آلودگی‌های مو از بین برود. این درحالی‌ست که مو برای اینکه سالم بماند، به حفظ مقدار کمی از رطوبت و چربی‌های طبیعی خود نیاز دارد.

سولفات همچنین ممکن است رطوبت مو را بیش از حد از بین ببرد و منجر به خشک و ناسالم شدن آن شود. در واقع این ماده، پوست سر را خشک و آن را مستعد تحریک شدن کند.

شامپو میگه خاویار سیاه  Mige

 

شامپو خاویار سیاه آبرسان مو برای احیایی موهای خشک و رنگ شده  با فرمولاسیون  غنی شده از اسیدهای چرب و آنتی آکسیدان‌های ترکیبی موجود دراین شامپو موها را کاملا هیدارته و مرطوب نگه می‌دارد و درمانی برای موهای آسیب دیده از عوامل مضر و شیمیایی است و از آن محافظت می‌کند. شامپو خاویار سیاه غنی شده با بهترین ترکیبات خاویار، روغن آرگان، روغن ماکدمیا،آلوئه ورا، بابونه، عصاره‌های آنتی اکسیدانی و ویتامین B5 غنی شده است .یک شامپو آبرسان کامل برای موهای شما خواهد بود، همچنین با خاصیت مرطوب کنندگی مو موثر برای موهای رنگ شده می‌تواند خیلی راحت مدل موی دلخواهتان را داشته باشید. شامپو بلک خاویار بدون سلفات و پارابن  به شادابی مو وحالت پذیریو تغذیه مو  کمک شایانی میکند . استفاده آسان و قابل اعتماد توسط متخصصان سبب شده تا یکی از انتخاب های مناسب برای موهای تحت درمان شیمایی و سفیده شده و باشد.

 

 

باکیفیت فوق العاده   پر طرفدار !   شامپو کراتین میگ  برند میگ ماسک مو بدون سولفات میگ روغن آرگان میگ قیمت ماسک موی میگ قیمت روغن آرگان میگ روغن آرگان ۹۵ درصد روغن آرگان اصل شامپو بدون سولفات میگ     قیمت شامپو و ماسک میگ   قیمت شامپو آرگان  محصولات میگ

16228

قیمت شامپو میگه خاویار سیاه 

 فروشگاه قشم مارت برای قیمت شامپو میگه خاویار سیاه ، بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. قشم مارت وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی، تمامی این محصولات را به صورت اصل و کاملا اورجینال ارائه کرده است. 

فروشگاه قشم مارت با در نظر گرفتن مشاوره رایگان قبل از خرید جزو خدمات خود سعی در همراهی شما عزیزان برای داشتن تجربه یک خرید به صرفه با خیالی آسوده داشته است.  هم چنین از همراهان همیشگی قشم مارت میخواهیم تا با بیان نظرات و تجربیاتی که از خرید قیمت شامپو میگه خاویار سیاه  داشته اند در قسمت دیدگاه ها، به دوستان خود در خرید این محصول کمک کنند.

 

شامپو میگه خاویار سیاه  Mige
شامپو میگه خاویار سیاه Mige
قیمت:
330,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 2 )
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
;