0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
حذف فیلترها
فیلترها
فیلتر بازه قیمتی
از تومان
تا تومان
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی:
  • جدیدترین
  • پیش فرض
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزانترین
  • گران ترین
9 کالا

بولونی Bolony

برند بولونی Bolony

معمولا تمایل به زیبا شدن یک امر ذاتی است و در اکثر افراد به خصوص خانم‌ها این موضوع بیشتر صدق می‌کند. خانم‌ها سعی می‌کنند با استفاده از لوازمی که همه ما آن‌ها را به اسم لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شناسیم، به زیباتر شدن خود کمک کنند.کارخانه‌های آرایشی و بهداشتی زیادی در سراسر جهان به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی پرداخته‌اند و در سطح بین المللی، برندهای معروف و متعددی در حوزه این صنعت وجود دارد که بواسطه محصولات با کیفیتی که ارائه می‌دهند، به زیبایی ما کمک کرده‌اند. محصولات زیبایی و بهداشتی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می‌برند و باعث می‌شوند که آنها در تمام مدت حضور در اجتماع و فضای بیرون از خانه، احساس زیبایی و جذابیت داشته باشند. اما در این میان باید دقت کرد که برخی از این مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به مو و پوست در نتیجه، از بین رفتن زیبایی می‌شوند. باتوجه به همه این مسائل، بسیار مهم است که از چه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنیم تا آسیب خاصی نبینیم و به نتیجه دلخواه برسیم. ساختار محصولات تولید شده در حوزه زیبایی باید به گونه­‌ای باشد که مواد طبیعی و گیاهی در آنها وجود داشته باشد و مناسب مو و پوست مصرف کننده باشند و به همین دلیل برندهایی که در سطح دنیا کیفیت خوبی را ارائه می‌دهند، برای مشتریان در اولویت قرار دارند. برند ایتالیایی بولونی یکی از کمپانی‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که بیش از 40 سال قدمت دارد و با ارائه محصولاتی مرغوب و با قیمت مناسب، خیال مصرف کننده را آسوده کرده است. محصولات بولونی از تنوع بالایی برخوردار هستند و در انواع شامپوهای مخصوص انواع مو، تولید و عرضه می‌شوند.

معرفی محصولات برند بولونی 

شامپو بولونی بدون سولفات حاوی کلاژن و کراتین

حجم :1000 میلی لیتر

بازسازی کننده حرفه ای مو های آسیب دیده

تقویت کننده ریشه و پیازه موی سر

مخصوص موهای آسیب دیده و فر

دارای کراتین برای صافی و از بین بردن وزی مو 

افزایش زمان ماندگاری و تاثیر بیشتر مواد کراتین بر روی مو

فاقد سولفات

حاوی کراتین و کلاژن

 مناسب برای انواع موها به خصوص کراتین شده 

ماسک مو بولونی Bolony حاوی Collagen & Kwratin

ماسک مو بولونی Bolony حاوی Collagen & Kwratin وزن 1000 میلی لیتر مراقبت و بازسازی مو های آسیب دیده حاوی ترکیبات کاملاطبیعی و ارگانیک حاوی کلاژن و پروتئین کراتین براق کننده و نرم کننده مو تقویت و بازسازی ریشه و پیازه مو محافظت از مو در برابر اشعه های مضر ماسک مراقبت از موی بولونی حاوی کلاژن و پروتئین کراتین و ترکیبات کاملا طبیعی واورگانیک موهای آسیب دیده و خشک را به راحتی تقویت و ترمیم میکند و به استحکام و بازسازی ساقه و ریشه و نرمی مو کمک میکند .

شامپو بولونی BOLONY حاوی آرگان و کراتین

مخصوص مو های کراتین شده و ریباندینگ شده.

 حاوی روغن آرگان و کراتین.

 حجم: 1000 میلی لیتر.

ساخت کشور: ایتالیا.

حاوی روغن آرگان و کراتین.

برند : بولونی

شامپو بولونیBOLONY حاوی آرگان و کراتین  دارای قددرت احیا بالا بوده و به علت داشتن کراتین باغث صافی موها نیز می گردد.

استفاده از این شامپو ثبات کراتین و رنگ مو را افزایش میدهد .

ماسک مو بولونی حاوی کراتین و آرگان Argan & Keratin

ماسک موی بالونی یکی از بهترین محصولات برای موهای اسیب دیده و کراتین شده و یا رنگ شده می باشد . این محصول فاقد سولفات می باشد.

حاوی روغن آرگان

دارای کراتین

بدون سولفات

ترمیم کننده و نرم کننده مو

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

قابل استفاده برای موهای کراتین شده

شامپو بولونی BOLONY مدل Botoxil & Protein

شامپو فری سولفات بولونی BOLONY مدل Botoxil & Protein حجم 1000 میلی لیتر این شامپو مناسب موهای بوتاکس شده می باشد و با پروتئینه کردن بافت مو باعث می شود تا پروتئین موجود در بافت مو حفظ شده و به سلامت مو کمک می کند و باعث افزایش عمر بوتاکس مو می شود. این شامپوی بدون سولفات می تواند موهای ضعیف و آسیب دیده شما را ترمیم کرده و سلامتی را به موهای شما باز میگرداند. این شامپو محصول کشور ایتالیا بوده و با حجم مناسبی عرضه شده است می تواند باعث تداوم رنگ موی شما شود.

ماسک مو بولونی BOLONY حاوی Botoxil & Protein

ماسک مو بولونی BOLONY حاوی Botoxil & Protein حجم 1000 میلی لیترقابل استفاده برای موهای کراتین شده و بوتاکس شده !

مناسب موهای خشک و آسیب دیده.

قابل استفاده برای موهای کراتین شده و بوتاکس شده.

ترمیم کننده و نرم کننده مو.

دارای پروتئین و بوتاکس.

بدون سولفات.

قیمت خرید محصولات بولونی 

فروشگاه قشم مارت برای قیمت محصولات بولونی ، بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. قشم مارت وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی، تمامی این محصولات را به صورت اصل و کاملا اورجینال ارائه کرده است. 

فروشگاه قشم مارت با در نظر گرفتن مشاوره رایگان قبل از خرید جزو خدمات خود سعی در همراهی شما عزیزان برای داشتن تجربه یک خرید به صرفه با خیالی آسوده داشته است.  هم چنین از همراهان همیشگی قشم مارت میخواهیم تا با بیان نظرات و تجربیاتی که از خرید قیمت محصولات مو بولونی داشته اند در قسمت دیدگاه ها، به دوستان خود در خرید این محصول کمک کنند.

در حال بارگذاری ...