0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو آرگان میگ بدون سولفات Mige Argan Oil Shampoo

star filled rate 1
شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

 

آبرسان و تقویت کننده فولیکول موی سر

ضد ریزش و تقویتی ریشه مو

ضد وز و ضد خشکی مو

حجم دهنده و ضد موخوره

مخصوص انواع موها و موهای کراتینه شده

حجم :780 میلی لیتر

برند :میگ MIGE

 

 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
385000
30 %
قیمت:
270,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید
ویدیو
شامپو میگ
شامپو میگ
روغن جوان کننده صورت Abelile Royale گرلن فرانسه
روغن جوان کننده صورت Abelile Royale گرلن فرانسه
قشم مارت وارد کننده عینک های آفتابی برند
قشم مارت وارد کننده عینک های آفتابی برند
قشم مارت وارد کننده انواع کراتین مو اورجینال
قشم مارت وارد کننده انواع کراتین مو اورجینال

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو آرگان میگ بدون سولفات Mige Argan Oil Shampoo
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
شامپو آرگان میگ بدون سولفات Mige Argan Oil Shampoo

 

     شامپو آرگان میگ یکی از بهترین شامپوهای طبیعی موجود در بازار به شمار می رود. این محصول در موارد بسیار زیادی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اولین مورد که می توان به آن اشاره کرد افرادی هستند که موهای خود را کراتینه و یا پروتئینه کرده اند. مراقبت بعد از کراتینه و همچنین پروتئینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تامین ویتامین های مورد نیاز مو از جمله ویتامین E نقش بسیار موثری در مراقبت از موهای کراتینه شده دارد. ویتامین E یکی از ترکیبات اصلی این شامپو به شمار می رود.

 

گروه دیگری از افراد که می توانند بهره بسیار زیادی از شامپو آرگان میگ ببرند، افرادی هستند که دارای موهای خشک و وز می باشند. موهای خشک و وز ممکن است ژنتیکی و یا اکتسابی باشند. در هر صورت استفاده از شامپوی آرگان میگ می تواند در رفع این مشکل کمک بسیار زیادی بکند. روغن آرگان اصل که یکی از ترکیبات اصلی این شامپو به شمار می رود، نرم کننده طبیعی مو به شمار می رود. موهای خشک و وز ممکن است در صورت عدم درمان با مشکلاتی از جمله شکنندگی، آسیب دیدگی و ریزش مواجه شوند. بنابراین حل مشکل خشکی موها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

 

دسته دیگری از افراد که می توانند از شامپو آرگان میگ بیشترین بهره را ببرند، افرادی هستند که موهای خود را دکلره کرده اند. دکلره کردن با مواد شیمیایی می تواند در صورت عدم مراقبت کافی، مشکلاتی را برای موها به وجود آورد. با استفاده از شامپوی آرگان میگ می توان انواع ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز موهای دکلره شده را تامین کرد. این کار باعث می شود تا عوارض دکلره کردن به حداقل و یا حتی به صفر برسند.

 

 

معرفی سایر افرادی که می توانند از شامپوی آرگان میگ استفاده کنند

 

برخی از افراد ممکن است موهای خود را به خاطر سوخته شدن با حرارت دستگاه های آرایشی مثل سشوار و اتو مو با مشکل مواجه سازند. سوخته شدن موها باعث می شود موها بسیار نازک شده و حالتی شکننده داشته باشند. ضعیف شدن شدید ساقه موها در اثر سوخته شدن می تواند باعث شکنندگی و ریزش موها نیز بشود. در چنین شرایطی استفاده از شامپو آرگان میگ می تواند تا حدود زیادی به حل مشکلات کمک کند.

 

گروه بعدی که می توانند از شامپو آرگان میگ نهایت استفاده را داشته باشند، افرادی هستند که موهای آسیب دیده دارند. آسیب دیدگی موها می تواند علت های بسیار زیادی داشته باشد. یکی از علت های اصلی آسیب دیدگی موها، آلودگی هوا می باشد. در سال های اخیر آلودگی هوا در شهرهای صنعتی به خاطر وجود کارخانه جات و در استان های مرزی جنوب کشور به خاطر ریزگردها بسیار بیشتر از قبل شده است. این شامپو به خاطر توانایی بالا جهت تغذیه مو در مدت زمان کوتاهی می تواند انواع آسیب های مو را برطرف نماید.

 

افرادی که دچار ریزش مو شده اند گروه بعدی هستند که می توانند از شامپو آرگان میگ استفاده نمایند. معمولا اغلب افراد بعد از ریزش مو، روش های بسیار زیادی را برای رفع این مشکل امتحان می کنند، اما اکثر آنها نتیجه مطلوبی دریافت نمی کنند. بهترین محصولات برای جلوگیری از ریزش مو محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تولید می شوند. شامپوی آرگان میگ به خاطر استفاده از روغن های طبیعی مثل روغن آرگان و روغن بادام یکی از محصولات طبیعی موجود در بازار برای کاهش ریزش مو به شمار می رود. این شامپوی ایتالیایی بلافاصله بعد از مصرف می تواند سرعت ریزش مو را کاهش دهد. در صورت استفاده مداوم، این شامپو توانایی متوقف کردن ریزش مو را نیز دارد.

 

نکاتی که قبل از خرید شامپو آرگان میگ باید به آنها توجه کرد

 

اصالت کالا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که قبل از خرید شامپو آرگان میگ حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. اصل بودن این شامپو را با نحوه بسته بندی و برچسب پلمپ آن می توان به راحتی تشخیص داد. افرادی که برای تشخیص شامپوی آرگان میگ اصل با مشکل مواجه هستند، بهتر است خرید خود را از فروشگاهی مطمئن انجام دهند. خرید از مراکز معتبر این اطمینان را ایجاد می کند که محصول تهیه شده اورجینال است. معمولا فروشگاه های معتبر به خاطر حفظ ارزش و اعتبار خود در بین مشتریان، محصولات فبک را عرضه نمی کنند.

 

یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید شامپو آرگان میگ باید به آن توجه کرد، عدم حساسیت به روغن های طبیعی مثل روغن آرگان و روغن بادام می باشد. معمولا روغن های طبیعی ممکن است بر روی برخی از پوست ها سازگاری کامل نداشته باشند. البته این گونه افراد بسیار کم هستند و چنانچه تا به حال حساسیت پوستی خاصی را تجربه نکرده اید به احتمال قریب به یقین شما جزء افرادی هستید که با مصرف این شامپو با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد.

 

 

عوامل موثر در قیمت شامپوی آرگان میگ

 

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت شامپو آرگان میگ، ترکیبات آن می باشند. استفاده از ترکیبات طبیعی و اصل می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در افزایش قیمت محصول به نسبت شامپوهای دارای ترکیبات شیمیایی داشته باشد. معمولا ترکیبات طبیعی و اصل مثل روغن آرگان و روغن بادام قیمت به مراتب بیشتری نسبت به مواد اولیه شیمیایی مورد استفاده در انواع شامپو دارند. البته مزایای این محصول به نسبت شامپوهای شیمیایی باعث شده تا افراد زیادی آن را به خاطر حفظ سلامت پوست و موی خود انتخاب کنند.

 

از دیگر عوامل موثر در قیمت شامپو آرگان میگ، حجم آن می باشد. معمولا این شامپو با حجم متوسط یا 780 میلی لیتر به بازار عرضه می شود. حجم های کمتر و یا بیشتر با قیمت های متفاوت نیز در بازار موجود می باشند. بدین ترتیب در هنگام خرید محصول به وزن و قیمت آن توجه داشته باشید.

 

خرید شامپو آرگان میگ

 

خرید اینترنتی شامپو آرگان میگ را می توان یکی از بهترین روش ها برای خرید این محصول دانست. راحتی و عدم نیاز به اتلاف وقت از ویژگی های بارز خرید اینترنتی شامپوی آرگان میگ به شمار می روند. برای خرید اینترنتی این محصول می توان از طریق فروشگاه اینترنتی قشم مارت اقدام کرد. اصل و اورجینال بودن محصول و همچنین عرضه محصول با مناسب ترین قیمت از مزایای فروشگاه قشم مارت به شمار می روند.

  

برای نتیجه بهتر پک کامل آرگان میگ را پیشنهاد می کنیم.

 

همچنین مطالعه اصول مراقبت از موهای کراتین شده را پیشنهاد می کنیم.

MIGE Hair Care, Argan Oil Shampoo/Conditioner, Anti-Hari Fall & Renewal, K5/K6MIGE Hair Care, Argan Oil Shampoo/Conditioner, Anti-Hari Fall & Renewal, K5/K6

  

MIGE Hair Care, Argan Oil Shampoo/Conditioner, Anti-Hari Fall & Renewal, K5/K6 

MIGE Hair Care, Argan Oil Shampoo/Conditioner, Anti-Hari Fall & Renewal, K5/K6

شامپو آرگان میگ بدون سولفات  Mige Argan Oil Shampoo
شامپو آرگان میگ بدون سولفات Mige Argan Oil Shampoo
تخفیف:
385000
30 %
قیمت:
270,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

ویدیو
محصولات مو مکس کر انتخابی بی نظیر ...
محصولات مو مکس کر انتخابی بی نظیر ...
زیباترین کلاه های باشگاهی را از ما بخواهید ...
زیباترین کلاه های باشگاهی را از ما بخواهید ...
سرم های ضد پیری پوست دکتر راشل
سرم های ضد پیری پوست دکتر راشل
از یک ماسک مو دیگه چی می خوای ؟....
از یک ماسک مو دیگه چی می خوای ؟....
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 5 )
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
;