0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear

شناسه کالا:
شناسه کالا:
توضیحات

اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clearروند طبیعی پوست سالم با استفاده از این اسکراب به خوبی نمایان می‌شود و شما را به هدف خود یعنی داشتن پوستی تمیز و سالم می‌رساند.

محصول کشور آمریکا

اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear اسکراب نوتروژینا ، با عصاره گریپ فروت حاوی ویتامین C است که برای ساخت کلاژن در پوست یک ماده‌ی حیاتی است. از خاصیت‌های مهم لایه بردار نیتروژنا می‌توان به ایجاد لطافت و پاکسازی عمیق پوست اشاره کرد، علاوه بر این منافذ باز پوست توسط این اسکراب تمیز می‌شوند و در استفاده‌ی طولانی مدت دیگر اثری از این منافذ نخواهد بود. اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear در حجم 150 میلی لیتر پوست صورت شما را درخشان خواهد کرد و حس شادابی زیادی را نیز بعد از استفاده از آن تجربه می‌کنید. روند طبیعی پوست سالم با استفاده از این اسکراب به خوبی نمایان می‌شود و شما را به هدف خود یعنی داشتن پوستی تمیز و سالم می‌رساند. مناسب تمیز کردن و پاکسازی پوست پاکسازی پوست به صورت عمقی قابل استفاده به صورت روزانه از نفوذ آلودگی و باز شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند این اسکراب لایه بردار با استفاده از لایه بردارهای طبیعی منافذ را مسدود می‌کند چهره را درخشان و شاداب می‌کند حاوی گریپ فروت صورتی و ویتامین C به لطافت پوست شما کمک می‌کند.

حجم : 150 میلی لیتر 

 

روش استفاده

 

از این لایه بردار می توانید به صورت روزانه استفاده نمایید. تنها کافی است در ابتدا صورت خود را نمدار کنید و مقدار مناسبی از ژل لایه بردار را به پوست صورت خود بزنید. در نهایت پس از گذشت چند دقیقه پوست صورت خود را شستشو دهید. دقت داشته باشید در هنگام استفاده از این لایه بردار‌، ذره ای از آن به پوست اطراف چشم اثابت نکند. چرا که پوست این ناحیه حساس و نازک است و به اسکراب ها واکنش نشان می دهد.

 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی قشم مارت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
تماس بگیرید

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear

در بخش قصد داریم به معرفی اسکراب لایه بردار نوتروژینا Refreshingly  بپردازیم. پوست صورت در طول روز مدام در معرض انواع آلودگی های محیطی و مواد آرایشی قرار دارد. عدم پاکسازی درست می تواند پوست صورت را در شرایط بسیار بدی قرار دهد. جوش و آکنه، خشکی پوست و منافذ بسته شده، تماما می توانند پوست شما را تیره و کدر کنند. همچنین سلول های مرده بر سطح پوست انباشته شده و موجب خواهند شد که اکسیژن لازم به پوست وارد نشود.

همین مسئله باعث شده تا به منظور حفظ سلامت پوست، استفاده ازلایه بردارها در روتین پوستی جایگاه ویژه را به دست آورند. اسکراب لایه بردارنوتروژینا Refreshingly یکی از محصولاتی است که به پاکسازی عمقی پوست شما کمک کرده و موجب می شود تا اکسیژن به میزان کافی به بافت پوست نفوذ کند. در این اسکراب از عصاره گریپ فروت استفاده شده است. این ترکیب می تواند پوست صورت را به خوبی پاکسازی کرده و شفافیت و شادابی را به آن بازگرداند.

مزایای اسکراب لایه بردار نوتروژینا Refreshingly

اسکراب نتروژینا حاوی ویتامین C است که به کلاژن سازی پوست کمک می کند. استفاده از این لایه بردار به خوبی پوست شما را پاکسازی خواهد کرد. حجم این محصول 150 میلی لیتر است که مقدار نسبتا مناسبی دارد. شادابی و لطافت پوست با لایه برداری و پاکسازی پوست امکان پذیر خواهد بود. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید؛ حتما به فکر داشتن یک اسکراب مناسب باشید. استفاده مداوم از این محصول، به مرور منافذ باز را از بین خواهد برد و پوست شما را صاف و یکدست می کند.

این اسکراب به کنترل ترشح چربی پوست می پردازد. استفاده از این محصول به مرور لک های موجود در سطح پوست را از بین برده و پوست شما را صاف و یکدست می کند. مصرف این محصول از التهابات، قرمزی و حساسیت پوستی می کاهد. عصاره مرکبات موجود در این محصول مکمل عملکرد گریپ فروت و ویتامین C است که می تواند چربی پوست را کنترل کرده و به عنوان آنتی اکسیدان در شفافیت پوست صورت نقش بسزایی داشته باشد.

ویژگی های اسکراب لایه بردار نوتروژینا Refreshingly

  • مناسب پاکسازی و تمیز کردن پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • پاکسازی منافذ بسته شده پوست
  • لایه برداری عمقی پوست
  • درخشان و شاداب کننده پوست
  • حاوی مرکبات و عصاره گریپ فروت
  • سرشار از ویتامین C
  • ایجاد نرمی و لطافت
  • فاقد صابون

 

برچسب ها
اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear
اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل Refreshingly Clear
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;