0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
حذف فیلترها
فیلترها
فیلتر بازه قیمتی
از تومان
تا تومان
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی:
  • جدیدترین
  • پیش فرض
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزانترین
  • گران ترین
22 کالا

آرگان میداس Arganmidas

برند آرگان میداس Arganmidas

 محصولات آرگان میداسArganmidas  جزو باکیفیت ترین نمونه های محصولات مراقبت از پوست و مو با تمرکز بیشتر بر روی موها می باشند. کیفیت بالای محصولات آرایشی و بهداشتی آرگان میداس به خاطر استفاده از ترکیبات کاملا طبیعی است. ترکیبات طبیعی مورد استفاده برای این محصولات باعث شده تا به همه افراد برای مراقبت از موهای خود کمک نمایند. محصولات برند آرگان میداس بر پایه استفاده از روغن آرگان مراکشی تولید می شوند. با توجه به خالص و مرغوب بودن روغن آرگان مراکشی، محصولات برند آرگان میداس مزایای بی نظیری برای پوست و موی انسان دارند.

محصولات آرگان میداس  به خاطر وجود ویتامین های مفید برای پوست و مو مثل ویتامین E تبدیل به یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست و مو شده اند. تغذیه پوست و مو و کمک به حفظ لطافت، نرمی و درخشندگی موها از جمله مواردی هستند که با استفاده از محصولات برند آرگان میداس محقق می شوند. برند آرگان میداس یکی از شناخته شده ترین برندهای آرایشی و بهداشتی تخصصی پوست و موی وارداتی در ایران به شمار می رود.

محصولات آرگان میداس

تاریخچه برند آرگان میداس

تاریخچه برند آرگان میداس برای افرادی که قصد دارند برای سلامتی پوست و موی خود از محصولات آرگان میداس استفاده نمایند، بسیار جالب و جذاب می باشد. برند آرگان میداس در سال 1992 فعالیت خود را با تولید محصولات نه چندان زیادی شروع کرد. به مرور زمان تنوع محصولات بیشتر و حوزه فعالیت این برند نیز گسترده تر شد. نزدیک به 30 سال از تاسیس این برند گذشته و این موضوع باعث شده محصولات این برند کیفیت بالایی داشته باشند. افرادی را می توان در کشورهای مختلف پیدا کرد که چندین سال است از محصولات آرگان میداس به صورت منظم استفاده می کنند. این موضوع به خاطر کیفیت بسیار بالای محصولات برند آرگان میداس می باشد.

برند آرگان میداس در کدام کشور متولد شده است؟

قطعا برای شما که مصرف کننده محصولات آرگان میداس هستید و یا برای اولین بار قصد خرید این محصولات را دارید، جالب است که در مورد کشور سازنده این محصولات نیز اطلاعاتی داشته باشید. این محصولات را می توان زیرمجموعه شرکت Sun Sara Cosmetics دانست. شرکت Sun Sara Cosmetics یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی دنیا در کانادا است. بدین ترتیب متوجه شدیم که محصولات برند آرگان میداس ساخت کشور کانادا می باشند.

آرگان میداس برای چه کسانی محصول تولید می کند؟

محصولات آرگان میداس تنوع بسیار زیادی دارند و تقریبا همه افراد می توانند از محصولات این برند استفاده نمایند. البته افرادی که با مشکلاتی در موهای خود مواجه هستند، بیشتر از سایر افراد به محصولات برند آرگان میداس نیاز دارند. افرادی که دارای موهایی خشک، شکننده و ضعیف هستند جزء کسانی هستند که می توانند بیشترین بهره را از محصولات آرایشی و بهداشتی آرگان میداس ببرند. به خاطر استفاده از روغن آرگان مراکشی اصل در این محصولات، موها تقویت شده و در ادامه بسیار نرم و لطیف نیز می شوند. افرادی که می خواهند آبرسانی موهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، می توانند از شامپوهای برند آرگان میداس استفاده نمایند.

محصولات آرایشی و بهداشتی آرگان میداس

آشنایی با برخی از محصولات آرگان میداس

    شامپو آرگان میداس ضد ریزش مو

    ماسک مو آرگان میداس مناسب بعد از حمام

    شامپو آرگان میداس ضد شوره حجم 300 میلی لیتر

    شامپو آرگان میداس نرم کننده مو حجم 1000 میلی لیتر

    ماسک موی آرگان میداس

    سرم آرگان میداس ضد ریزش مو

    ست شامپو و نرم کننده Qplex

    روغن آرگان صد درصد خالص آرگان میداس 50 میلی لیتر

    مایع مرطوب کننده دست آرگان میداس حجم 300 میلی لیتر

    شامپو آرگان میداس ترمیم کننده آبرسان مینز

مزایای محصولات برند آرگان میداس

یکی از مزایای اصلی محصولات آرگان میداس، عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی مضر می باشد. ترکیبات شیمیایی ممکن است یک سری مزایا داشته باشند، اما قطعا اثرات مخربی را بر روی پوست و موی انسان به جا می گذارند. ریزش مو یکی از آثار احتمالی ترکیبات شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از مو به شمار می رود. بنابراین برای اینکه موهای سالم تری داشته باشیم و در ادامه شاهد ریزش موهای خود نباشیم، استفاده از محصولات برند آرگان میداس یک گزینه ایده آل به شمار می رود. سولفات یکی از ترکیبات شیمیایی پرمصرف در محصولات مراقبت از مو به شمار می رود. هیچکدام از محصولات برند آرگان میداس حاوی سولفات نبوده و این موضوع در سلامت موها بسیار مفید و موثر می باشد.

از دیگر مزایای محصولات آرگان میداس می توان به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آنها اشاره کرد. محصولاتی که آرگان میداس به بازار عرضه می کند به نسبت اغلب برندهای خارجی قیمت مناسب تری دارند. از طرفی کیفیت و کارایی این محصولات را وقتی با قیمت آنها مقایسه می کنیم، متوجه می شویم که محصولات برند آرگان میداس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

محصولات آرگان میداس غنی از ویتامین E می باشند. ویتامین E دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد. این موضوع باعث شده تا به رفع مشکلات ناشی از رادیکال های آزاد در پوست و مو کمک کند. بدین ترتیب افرادی که در معرض شرایط نامساعد جوی مثل تابش مستقیم نور آفتاب و آلودگی هوا هستند، می توانند از مزایای محصولات برند آرگان میداس بهره مند شوند.

محصولات برند آرگان میداس

آیا با روش های مختلف خرید محصولات آرگان میداس آشنایی دارید؟

اگر شما هم به دنبال خرید محصولات آرگان میداس هستید، با ما همراه باشید تا با روش های مختلف خرید این محصولات آشنایی کافی پیدا نمایید. یکی از روش های خرید محصولات برند آرگان میداس روش سنتی است. این روش همان مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر می باشد. در این روش ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید. قبل از هر چیز مراجعه حضوری وقت گیر است و در عصر حاضر زمان با ارزش ترین داشته هر فردی به شمار می رود. بعد از آن هر فروشگاهی ممکن است محصولات محدودی از برند آرگان میداس را موجود داشته باشد. روش دوم خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی است. این روش بسیار راحت بوده و زمان زیادی را هدر نمی دهد. فروشگاه های معتبر آنلاین معمولا تنوع محصول بسیار زیادی دارند. این موضوع باعث شده تا هر کدام از محصولات برند آرگان میداس را که نیاز داشته باشید، بتوانید به راحتی تهیه کنید.

قیمت خرید محصولات آرگان میداس

فروشگاه قشم مارت برای قیمت محصولات آرگان میداس ، بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. قشم مارت وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی، تمامی این محصولات را به صورت اصل و کاملا اورجینال ارائه کرده است. 

فروشگاه قشم مارت با در نظر گرفتن مشاوره رایگان قبل از خرید جزو خدمات خود سعی در همراهی شما عزیزان برای داشتن تجربه یک خرید به صرفه با خیالی آسوده داشته است.  هم چنین از همراهان همیشگی قشم مارت میخواهیم تا با بیان نظرات و تجربیاتی که از خرید قیمت محصولات مو آرگان میداس داشته اند در قسمت دیدگاه ها، به دوستان خود در خرید این محصول کمک کنند.

در حال بارگذاری ...