0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چگونه از طریق نیاسینامید منافذ روی صورت خود را به حداقل برسانید؟
چگونه از طریق نیاسینامید منافذ روی صورت خود را به حداقل برسانید؟
عملکرد منافذ برای سلامت پوست بسیار مهم است. آنها پوست شما را قادر می سازند تا خنک شود، آلاینده ها را دفع کند و نفس بکشد. در نتیجه سلامت پوست را حفظ می کنند.
منافذ روی پوست شما منافذ میکروسکوپی برای فولیکول های مو هستند.
اما منافذ بزرگتر ممکن است مشکل ساز باشد. ممکن است باعث انسداد یا تجمع باکتری شوند. اختلالات پوستی مختلف، مانند آکنه، می تواند توسط منافذ ناپاک و ناسالم ایجاد شود.
بنابراین، آیا منافذ پوست منقبض می شوند؟ با وجود این واقعیت که اندازه منافذ از نظر ژنتیکی ثابت است، برخی از محصولات و درمان ها ممکن است بتوانند اندازه آنها را کاهش دهند.
نیاسینامید ماده ای در محصولات مراقبت از پوست است که ارزش توجه به آن را دارد و پوست شما بابت استفاده از آن از شما قدردانی خواهد کرد. نیاسینامید در میان گروه منتخبی از سایر اجزای فوق العاده مراقبت از پوست، مانند رتینول و ویتامین C، به دلیل سازگاری با تقریباً هر نوع مراقبت از پوست و نوع پوست، متمایز است.

چه چیزی باعث ایجاد منافذ بزرگ می شود؟

1. از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست مرتبط با افزایش سن
توانایی پوست شما برای ایجاد پروتئین های حیاتی پوست مانند الاستین و کلاژن با افزایش سن شروع به کاهش می کند. این امر باعث کاهش انعطاف پذیری پوست می شود که به نوبه خود باعث ایجاد منافذ بزرگتر، چین و چروک و افتادگی پوست می شود.
2. افزایش تولید سبوم
غدد چربی که در منافذ شما یافت می شوند، سبوم را ایجاد می کنند که یک ماده اولئو واکسی است. طبق تحقیقات، تولید بیش از حد سبوم باعث چرب شدن پوست، بزرگتر شدن منافذ روی صورت و آکنه می شود.
3. قرار گرفتن در معرض اشعه UV بدون محافظت
طبق مطالعه‌ای که در Clinical, Cosmetic and Investigational Dermatology منتشر شده است، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از دلایل اصلی افزایش منافذ پوست است.
نیاسینامید چیست؟
نیاسینامید که با نام‌های ویتامین B3 و نیکوتین آمید نیز شناخته می‌شود، یک ویتامین محلول در آب است که با مواد موجود در پوست شما کار می‌کند تا منافذ بزرگ را به‌طور قابل‌توجهی کوچک کند، منافذ شل را منقبض کند، رنگ ناهموار پوست را صاف کند، خطوط و چین و چروک‌های ریز را نرم کند، تیرگی و تیرگی را کاهش دهد. تقویت سطح ضعیف شده
نیاسینامید با تقویت سد پوست - اولین خط دفاعی آن - و کمک به پوست در ترمیم آسیب های قبلی، اثرات آسیب های محیطی را به حداقل می رساند. اگر این نوع حملات روزمره متوقف نشود، پوست را پیر، کدر و کدرترمی کند.
برای کسانی که علاقه مند هستند، نیاسینامید مزایای خاصی دارد. در این مرحله، شما قبلاً متوجه شده اید که ما نسبت به آنچه نیاسینامید می تواند برای پوست انجام دهد، تحت تأثیر قرار گرفته ایم، وقتی به محصولات مراقبت از پوست مانند تونرها، سرم ها و درمان های ترک قوی اضافه شود. نیاسینامید زمانی که با تمام محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می‌کنید، از جمله محصولاتی که حاوی رتینول، پپتیدها، اسید هیالورونیک، AHAs، BHAs، ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف هستند، بهترین عملکرد را دارد.
از آنجایی که انواع پوست این ویتامین B را به خوبی تحمل می کنند، می توانید بدون نگرانی از حساسیت، از انواع محصولات حاوی نیاسینامید در برنامه روزانه خود استفاده کنید. حتی اگر پوست شما حساس یا مستعد ابتلا به آکنه روزاسه است، می توانید از آن استفاده کنید.
نیاسینامید چه فوایدی برای پوست دارد؟
نیاسینامید، که به عنوان ویتامین B3 نیز شناخته می شود، مزایای بیشتری برای پوست دارد، از جمله افزایش تولید طبیعی سرامیدهای پوست، که از سطح پوست در برابر از دست دادن رطوبت و خشکی محافظت می کند. با گذشت زمان، سطح سرامید کاهش می‌یابد و پوست را مستعد ابتلا به مسائل مختلفی مانند لکه‌های مکرر پوست خشک و پوسته پوسته و افزایش حساسیت می‌کند.
مکانیسم دقیقی که توسط این ویتامین B منافذ را به حداقل می رساند هنوز برای علم ناشناخته است، اما منافذ را کاهش می دهد! به نظر می رسد نیاسینامید اثر نرمال کنندگی بر روی پوشش منافذ دارد و این تاثیر به جلوگیری از تجمع مواد زائد و مسدود شدن منافذ و ایجاد پوست خشن و ناهموار کمک می کند. با ایجاد گرفتگی و بدتر شدن منافذ بزرگتر متوجه خواهید شد، زیرا منافذ باید برای جبران انسداد منبسط شوند. استفاده از نیاسینامید به بازیابی حالت طبیعی کمک می کند و به منافذ اجازه می دهد تا اندازه طبیعی خود را بازیابند. علاوه بر این، آسیب های ناشی از نور خورشید می تواند منافذ را گسترش دهد و در نتیجه آن چیزی را که برخی به آن «پوست پوست پرتقال» می گویند، می شود. غلظت های بالاتر نیاسینامید می تواند با تقویت ساختارهای حمایت کننده پوست به کوچک شدن قابل توجه منافذ کمک کند.
نیاسینامید چگونه استفاده می شود؟
یافتن محصولات مراقبت از پوست فوق العاده که شامل نیاسینامید و سایر عناصر سالم مانند آنتی اکسیدان ها، عوامل ترمیم کننده پوست و سایر مواد بازسازی کننده پوست هستند، استفاده از آن را ساده می کند.
نیاسینامید اثرات مفید بسیاری دارد، اما تنها عنصری نیست که پوست برای داشتن ظاهر و احساس بهترین نیاز به آن نیاز دارد. این رویکرد چند عنصری برای مراقبت از پوست بسیار مهم است. همانطور که کلم پیچ سالم است، اگر این تنها منبع تغذیه شما بود، به سرعت دچار سوءتغذیه می‌شوید، زیرا بدن شما برای عملکرد صحیح به انواع غذاهای سالم نیاز دارد. بزرگترین (و در معرض ترین) اندام بدن، پوست، دقیقاً همان است!
آیا اغلب مشکلاتی با پوست خود دارید، مانند منافذ قابل مشاهده کشیده، منافذ شل، یا بافت خشن و ناهموار؟ سرم صورت Bodytales Pore Minimizing Niacinamide را امتحان کنید، بافت زبر (پوست پرتقال) پوست را صاف می کند، برجستگی های ناشی از سبوم بیش از حد را به حداقل می رساند و به طور قابل توجهی منافذ متورم و بزرگ شده را کاهش می دهد.
محصولات حاوی نیاسینامید را می توان در ناحیه اطراف چشم نیز استفاده کرد. برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که استفاده از مرطوب‌کننده یا کرم دور چشم حاوی نیاسینامید، ظاهر حلقه‌های زیر چشم را بهبود می‌بخشد، ظاهر پای کلاغی را نرم می‌کند و به این ناحیه ظریف کمک می‌کند رطوبتی را حفظ کند که پوست را صاف می‌کند و در برابر از دست دادن استحکام مقاومت می‌کند.
نیاسینامید چقدر طول می کشد تا اثر کند؟
انتظار نداشته باشید که پوست شما کاملاً "بدون منافذ" باشد زیرا این امر با هیچ محصول مراقبت از پوست امکان پذیر نیست، اما نتایج به مرور زمان بهبود می یابند (ناگفته نماند که پوست شما برای بسیاری از عملکردهای حیاتی به منافذ خود نیاز دارد). ممکن است پیش‌بینی کنید منافذی کوچک‌تر به نظر می‌رسند، رنگ پوست یکنواخت‌تر، کاهش چشمگیر خطوط و چین و چروک‌ها و درخشش سالم‌تر را پیش‌بینی کنید.
به طور کلی، شما باید 2-4 هفته پس از استفاده دو بار در روز اثرات آن را تجربه کنید. استفاده مداوم برای بهبود ضروری است.
شما نباید منتظر بمانید تا نیاسینامید را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید. این ویتامین B بسیار همه کاره، تعدادی فواید موضعی برای بهبود ظاهر پوست و ایجاد یکنواختی، جوانی و روشنی بیشتر به پوست ارائه می دهد. استفاده روزانه از یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بیشتر برای محافظت از پوست ضروری است، درست مانند سایر عناصر مراقبت از پوست.
نکات و پیشنهادات:
پس از شستن صورت، تونرها، سرم ها یا لایه بردارهای شیمیایی خود را روی پوست بمالید. در این مرحله اجازه دهید محصولات مراقبت از پوست کاملا جذب شوند. سپس نیاسینامید خود را بمالید و سپس با یک مرطوب کننده تمام کنید.
اما این بدان معنا نیست که شما باید به این دستورالعمل پایبند باشید. از آنجایی که پوست همه افراد منحصربه‌فرد است، می‌توانید در صورت لزوم زمان مصرف نیاسینامید را در روتین خود تغییر دهید. اگر به صورت مایع است ویتامین را بعد از تونینگ استفاده کنید. به عنوان یک جایگزین، می توانید آن را همراه یا بعد از مرطوب کننده یا سرم خود استفاده کنید.