0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بادی اسپلش چیست ؟

بادی اسپلش‌ را می‌توان از محبوب‌ترین محصولات موجود در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی دانست، البته هنوز هم هستند افرادی که با این محسولات بی‌نظیر آشنایی خاصی نداشته باشند. در این متن قصد داریم اطلاعات کاملی در این رابطه به شما کاربران عزیز ارائه کنیم. با ما همراه باشید تا با مواردی همچون ترکیبات به کار رفته در این نوع اسپری‌ها، تفاوت آ‌ن‌ها با عطر و ادکلن و... آشنا شوید.

بادی اسپلش چیست؟

در سال‌های اخیر، Body Splash به عنوان یک نوع عطر شناخته شده و محبوبیت یافته است. برخلاف عطرها و ادکلن‌های سنتی، این محصول شدت کمتری دارد و بویی ملایم‌تر را ایجاد می‌کند.  به همین دلیل می‌توان از آن به صورت جداگانه استفاده نمود یا با بهره‌گیری از دیگر عطرها،‌ به ترکیب جدیدی دست پیدا کرد.

این محصولات اغلب از موادی مانند روغن‌های طبیعی ساخته می‌شوند. امروزه انواع مختلفی از Body Splash مختلف در دسترس است که دارای بوهای متفاوتی هستند، از جمله گلی، میوه‌ای، مرکباتی و بسیاری موارد دیگر.

Body Splash‌ها مزیت‌های زیادی نسبت به عطرها و کلون‌های معمولی دارند، به این دلیل که می‌توان آن‌ها را به صورت مداوم مورد استفاده قرار داد و به خاطر فرمول‌بندی سبک‌ترشان سایر افراد را به دلیل بوی به خصوص خود اذیت نمی‌کنند.

ترکیبات بادی اسپلش

ترکیبات مورد استفاده در هر Body Splash کاملاً متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان یک فرمول ساده را در این زمینه مورد بررسی قرار داد. در واقع هر شرکت تولیدکننده با توجه به فرمولاسیون ویژه و کاملاً محرمانه خود اقدام به تولید انواع Body Splash می‌کند.

به طور کلی باید بیان کرد که بادی اسپلش‌ها ترکیب از آب، الکل و روغن‌های خوشبخو هستند. این روغن‌ها حتی ممکن است ۴۰ درصد از کل محلول Body Splash را به خود اختصاص دهند. ترکیب این سه ماده در کنار هم امکان استفاده مناسب از Body Splash را فراهم می‌کند و به همین دلیل کاربران عموماً با حساسیت خاصی در زمان بهره‌گیری از این محصولات روبه‌رو نمی‌شوند. در برخی از محصولات، علاوه بر سه مورد مذکور، شاهد به کار گیری اسید هیالورونیک نیز هستیم.

اگر قصد دارید با کلیه ترکیبات موجود در کالای مدنظر خود آشنا شوید، می‌توانید به بسته‌بندی محصول مربوطه مراجعه کنید. کلیه شرکت‌های تولیدکننده موظف هستند تا تمامی مواد موجود در آن محصول را بر روی بسته‌بندی ذکر کنند. نیاز نیست که نگرانی خاصی از بابت مواد شیمیایی موجود در این محصولات داشته باشید،‌ زیرا ساختار کلی آن‌ها از ادکلن‌ها و عطرها بسیار سبک‌تر است.

بادی اسپلش

تفاوت Body Splash با Body Mist ، عطر و ادکلن

شناخت تفاوت‌های کلی Body Splash با بادی میست و عطر و ادکلن همواره از خواسته‌های اصلی کاربران مختلف بوده است. این چهار مورد شاید در نگاه اول بسیار شبیه به هم به نظر برسند، اما قطعاً می‌توان تفاوت‌هایی اساسی را در بین آن‌ها مشاهده کرد. شما باید با توجه به همین تفاوت‌ها، گزینه مدنظر خود را اتنخاب و خریداری کنید. در ادامه به هر یک از این موارد به شکل جداگانه می‌پردازیم.

عطرها

عطرها دارای غلظت بسیار بالایی هستند و بیشترین ماندگاری ممکن را به شما ارائه می‌دهند. در واقع مشخصه اصلی آن‌ها نسبت به مواردی همچون Body Splash یا ادکلن نیز همین مورد است. رایحه عطرهای باکیفیت ممکن است حتی پس از شستشوی لباس نیز بر روی آن باقی بماند! عطرها قیمت بالایی دارند و به همین علت معمولاً تنها در مراسم‌های خاص به کار می‌روند (برخلاف بادی اسپلش).

غلظت بالای عطرها موجب می‌شود تا برای هر بار استفاده از آن‌ها تنها به چند پاف کوچک نیاز داشته باشید. برخی از عطرها به شکل اسپری عرضه نمی‌شوند و باید به صورت قطره‌چکانی از آن‌ها استفاده کنید. شرکت‌های بسیاری زیادی در حوزه تولید عطر فعالیت می‌کنند. معمولاً برندهای حوزه فشن و مد نیز عطرهای خاص خود را به تولید می‌رسانند.

ادلکن‌ها

ادکلن‌ها نیز ماندگاری و غلظت مناسبی دارند، اما سطح این موارد در آن‌ها نسبت به عطرها یک پله پایین‌تر است. در واقع  وقتی که یک ادلکن خریداری می‌کنید نباید انتظار دریافت همان غلظت موجود در عطرها را داشته باشید. به همین دلیل، ممکن است در طول روز نیاز باشد که چندین بار از ادکلن خود استفاده کنید.

عطرها علاوه بر مراسم‌های خاص، به شکل روزانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ادکلن‌ها نسبت به عطرها پایین‌تر است و با هزینه کمتری می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید ادلکن نیز مشغول به کار هستند و هر یک از رایحه مختص به خود بهره می‌برند.

بادی میست‌ها

بادی میست‌ها در بسیاری از موارد با Body Splash اشتباه گرفته می‌شوند. دلیل این امر را می‌توان شباهت ظاهری آن‌ها در نوع بسته‌بندی‌شان دانست. در هر صورت باید به این امر توجه داشته باشید که بادی میست‌ها از نظر ساختاری متفاوت از Body Splash هستند. شاید بپرسید که مهم‌ترین شاخصه این تفاوت چیست؟

در این رابطه باید به استفاده از روغن‌هایی با غلظت زیاد در بادی میست‌ها اشاره کنیم. غلظت بالای روغن‌های معطر موجود در بادی میست‌ها نسبت به Body Splash بالاتر است و به همین دلیل ماندگاری بیشتری دارند. علاوه بر این، بادی میست‌ها به عنوان یک اسپری جهت مرطوب کردن پوست نیز به کار می‌روند. چنین تمایز‌های خاصی، بادی میست‌ها را به طور کامل از بادی اسپلش‌ها متفاوت می‌‌کند. اگر قصد ندارید از عطر و ادکلن استفاده کنید، بادی میست‌ها انتخاب مناسبی برایتان خواهند بود.

بادی اسپلش‌ها

این محصولات نسبت به بادی میست‌ها، عطرها و ادکلن‌ها دارای غلظت کمتری از نظر رایحه هستند، البته این به معنای نامناسب بودن آن‌ها نیست. شما می‌توانید از آنها بلافاصله پس از خارج شدن از حمام استفاده کنید.

همانطور که پیش از این گفته شد، استفاده کردن از چنین محصولاتی به منظور ارائه یک ترکیب قوی در کنار عطر و ادکلن توصیه می‌شود. Body Splash‌ها برای فصول گرم سال عالی عمل می‌کنند و تنها چند پاف ساده از آن‌ها به طور کامل روحیه شما را عوض می‌‌کند.

با توجه به موارد گفته شده می‌توان بیان کرد که عمده تفاوت موجود بین Body Splash، عطر، ادکلن و بادی میست، مربوط به کاربردها و همچنین موارد استفاده از آن‌ها است.

بادی اسپلش

مزایای استفاده از بادی اسپلش

استفاده از Body Splash یک روش عالی برای عوض کردن حال و هوای شما و ایجاد انرژی برای پشت سر گذاشت یک روز پر مشغله است. این محصول نه تنها قدرت ایجاد بوی فوق‌العاده‌ای را دارد که باعث می‌شود شما خوشبو باشید و احساس فوق‌العاده‌ای به دست بیاورید، بلکه مزایای بی‌شمار دیگری دارد که می‌تواند به بهبود کلی کیفیت زندگی شما کمک کند!

آیا می‌دانستید که استفاده از Body Splash از باقی ماندن باکتری‌ها و میکروب‌های مضر که می‌توانند عفونت‌های پوستی ایجاد کنند، جلوگیری خواهد کرد؟ بسیاری از برندهای محبوب مواد ضد باکتری را در ترکیبات محصولات خود وارد می‌کنند تا پوست شما در برابر عوامل خارجی مانند خاک، گرد و غبار و آلودگی‌ها محیطی به طور کامل محافظت شود. این موضوع یک راه عالی برای حفظ تازگی و پاکیزگی پوست است.

استفاده از بادی اسپلش‌ها منجر به کاهش استرس شما نیز می‌شود. این موضوع را می‌توان به بوی خوشایند آن‌ها ارتباط داد. این امر به دلیل وجود روغن‌های اسانسی طبیعی مانند روغن آویشن آلمانی است. دانشمندان کم شدن سطوح اضطراب در طول روز به دلیل استفاده از این محصولات را به‌صورت علمی اثبات کرده‌اند. در واقع، بوی آرام‌کننده این روغن‌ها می‌تواند تحریک‌های مثبتی در روحیه شما ایجاد کند و تا حتی در شرایط استرس‌زا، احساس آرامش داشته باشید.

در صورت انتخاب یک Body Splash مناسب می‌توانید میزان مصرف ادلکن و عطر خود را کاهش دهید. این برای افرادی اهمیت دارد که از ادکلن‌های گران قیمت استفاده می‌کنند و دوست ندارند که کل ادلکن و عطر خود را در مدت کوتاهی مصرف نمایند. با ترکیب کردن Body Splash و عطر و ادکلن، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد که یک مزیت عالی به شمار می‌رود.

برند ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریا سکرت یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان به شمار می‌رود و مجموعه Body Splash آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این برند انواع مختلفی از  Body Splashبا بوی گلهای ملایم مانند یاسمن یا گل رز که با بوی شیرین وانیل ترکیب می‌شوند را به شما ارائه می‌دهد. حتی بدنه این کالاها آنقدر زیبا طراحی شده‌اند که قطعاً نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهند کرد. در واقع شما می‌توانید این محصولات را به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر به عزیزان خود هدیه دهید.

انواع Body Splash ویکتوریا سکرت در حجم‌های گوناگوین عرضه می‌شوند تا کاربران بتوانند با توجه به میزان حجم موردنیاز خود به خریداری این محصولات اقدام کنند. اگر به دنبال یک محصول عالی هستید که رایحه و کیفیت آن برای همیشه در خاطرتان باقی بماند، خریداری Body Splash تولید شده توسط شرکت ویکتوریا سکرت را مدنظر خود قرار دهید.

سخن پایانی

بادی اسپلش‌ها در طرح‌ها و بوهای مختلفی عرضه می‌شوند تا هر کاربر بتواند بر اساس نیاز و سلیقه خود نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کند. انتخاب یک Body Splash عالی که دارای کیفیت بالایی باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. محصولات شرکت ویکتوریا سکرت قطعاً می‌توانند یک گزینه عالی در این زمینه محسوب شوند.

انواع Body Splash باید به صورت مستقیم بر روی پوست مورد استفاده قرار بگیرند،‌ بنابراین، از اسپری کردن آن‌ها به صورت مستقیم بر روی لباس‌ها خودداری کنید. این محصولات ماندگاری مناسبی دارند، اما میزان ماندگاری آن‌ها به مواردی همچون عطر یا ادکلن نمی‌رسد.

برای خرید بادی اسپلش برند ویکتوریا سکرت اینجا را کلیک کنید